Szukaj na tym blogu

sobota, 4 czerwca 2011

Sebuś diss(100% raper)/prosze bardzo kurwo/cross the line

         Witam dziś tyl;ko diss pod adresem Brudasa z Klasy Sebusia(Umyj ryj cwelu) Jeśli nie lubicie wulgaryzmów,nakurwiania innym i wyzywania Ich To nie Czytajcie (Pani też to się tyczy!)



"..sebuś stopro storpro raper
wersja ze spermą na klacie...."

















Nie mów do mnie jak do matki-już raz ci powiedziałam1
chcesz problemów?okay to właśnie rozpoczynasz dramat2
mówisz o mojej matce? weż spójrz jak twoja wygląda, 3
mogłaby nosić dłuższe spódniczki bo w tej jej widać jądra, 4
przestań udawać,że jestes twardy jak beton po bombie5
Niszcze cie doszczętnie i skacze po twojej mordzie6
brudny cwel, zakażony spermą psa-twojego tatusia, 7
ruchany bez litości po tych brudnych odstających uszach, 8
wiesz ja tu liryczny psychopata morduje twoją psyche9
 robię ci wodę z mózgu spalam cie jak brykiet 10
Pytasz po co to robie? Bo nienawidze takich lapsów11
weź wiertarkę i na swoim ryju coś pomajstruj, 12
u mnie kolejny as a u ciebie widzę same defekty 13
spędziłabym noc siedząc z twoim tekstem licząc błędy14
rozkmin moją zwrotke ale poczekaj jeszcze na refren 15
i weż nie licz na odpowiedz jesteś dla mnie powietrzem16







  ref
Hey Seba Brudasie trzymaj się lepiej w chacie 
wielki  stopro raper z gówna zapachem
 robisz w gacie niepotrzebnie mordą kłapiesz











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz