Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 maja 2011

The Return of the Devil Pt II

   hyh...Okazalo się ,że uwag mam 3 (O_o)` czyli załapie się na Bd,co za tym Idze pasek.No cóż...na koncert sie nie zapowiada...premiera sluchawek hybrydowych odwolana ; // chuj wezme Hajsss...Jutro dzień dziecka..zamówiłam sb płytę fif'a a raczej mixtape i książkę "od plotki do grubej ryby" - cóż zobaczymy jak przyjdzie.Mixtape jest wyjebany w kosmos jeszcze z Czasów zanim Fffty byl slawny " 50 is the future "  zresztą od Rollingstone dostal 5 gwiazdek na pięć,tak samo od Bilboardu ,okrzyknięty zostal NAJLEPSZYM MIXTAPE'M WSZECHCZASÓW. co o czymś świadczy ; ] można odsluchać z boku w moim playerze. Lub na DATPIFF Bo serio warto. Hmm a tym czasem idę uczyć się wos'u i kombinować z ostrosłupami...(-.-)










Text




 Niektórzy twierdzą,że jestem niebezpieczna1
stają mi na drodze uderzam i nie moge przestać2
Leżysz na deskach ghetto anthem moja Poezja3
ty schodzisz z estrad weż czasem nie przeplać4
wiedz ,że nie żartuje w żadnych swoich textach5
Walka wewnętrzna sprawie ,że to zapamiętasz6
Dzień sądu ostatecznego- nagle sie pojawiam7
Córka diabla Return -nieograniczona wladza 8
ludzie lubią hazard wybierz życie albo siadaj9
rozkladaj Karty pierdol kościól i setki kazań10
wedlug własnych zasad przyjaciółmi się otaczaj 11
sukces to praca długopis kartka mój nowy atak 12
to Czarna siostra nie żaden pseudo muthafucka 13
kiedys już powiedzialam jestem sobą robie to nadal14
Marta mroczny grabiarz,wykopuje ciala i obsmażam15
na dziś koniec udawań, więc prywatnie mów mi szatan 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz