Szukaj na tym blogu

środa, 25 maja 2011

Wycieczka/Dziś ja jestem diabłem

W poniedziałek była wycieczka do Kołobrzegu..nie powiem było zajebiście. Trochę się opaliłam, i mam siniaka na lewym policzku bo dostałam piłką do Rugby(Iza do cholery nie,nie musisz już przepraszać-Wybaczyłam ci już)Ale jak na razie opalenizna wszytko zakrywa.Nie pisałam wczoraj ani tym bardziej w poniedziałek.Z powodów oczywistych w poniedziałek byłam zbyt zmęczona,aby mieć chociażby chęci co by dowlec się z łóżka na krzesło obrotowe,a wczoraj po prostu nie miałam czasu.Ale cóż nadrabiam to dzisiaj. Nie poszłam do szkoły kurwa dostałam okres o 5 rano...8 raz z rzędu o tej samej porze. Dziewczyna chce spać Bo wstaje o 7 na te Jebaną muzykę,na której i tak się usypia, a co tu sie okazuje budzi ją napierdalanie w dolną część brzucha. Jebane jajniki.Hyh i tak do 7:30 leżąc i umierając powiedziałam mamie ,że pierdolę i nie idę.Oczywiście bez pierdole bo byłaby spina.(Jaka ja jestem nierozumiana). No i nie poszłam. Jest już trochę lepiej,ale wkurwia mnie jeszcze muzyczka z radia Eski z mojej klatki,bo jakiś Fagass maluje nam klatkę.Kurwa od 6 rano.Ludzie serio za grosz kurwa zrozumienia. Ale wracając do wycieczki. Czuje jeszcze ból w lewej łopatce po tym jak ktoś w plecy ,podczas gry w Rugby wbił mi kolano. I chyba nawet wiem kto.I mówię o tej samej osobie która wyrywając mi piłkę wbijała mi paznokcie,pomimo iż byłyśmy w tej samej drużynie. ; D noo ale cóż...i tak było Fajnie... Poniżej kilka zdjęć Z gry w Rugby z Panią Ewą ; ]



Iza
Zaczytana olka ; D
przed zbiórką,przed dworcem-rzucanie piłką

już w Pociągu od lewej do góry-Olka,ja Paweł


rzucanie piłką w pociągu

przesiadka w autobusie,Izka i Olka

moje Wtf w autobusie
Izka i zdjęcie z serii" Te znienacka jak się wpierdala są najlepsze"

Olka i Paweł wdrodzę na Obiad ; D


Na dworcu już w Kołobrzegu

z Katarzyną ; D

Wietrznie ; oo




Izka i Anita na "okręcie pirackim?"







Faaaaale


Lans,lans,lans



przed latarnią



Olka "Te znienacka jak się[...]"


Laaatarnia I "eee Piotr"


Już Rugby na Plaży ; D
Znowu I Pani Ewa w akcji

Też tak miałam




Dajemy rade! ; d




Izka




Paweł sam sex i Olka seksi bitch





widoczna opalenizna Na koniec

Zwała w autobusie ; D










Wracam do gry i wiesz co? ja robie to nadal1
Czarna siostra nie żaden fake yo Muthafucka2
muzyką jak Drakula wbijam się w Twoją szyję 3
Moje wersy są jak kły przecinając każdą żyłę 4

Na nic jakiś wysiłek, witaj w moim lesie śmierci 5
Gdzie stoją w cieniu drzew samobójcy, innowiercy 6
W miejscu ciężkich grzechów, możesz być następny 7
Tutaj opętana siostra pisze setki chorych wierszy 8

Nadal jestem sobą, choć mam najebane ponoć 9
Mogę czuć się obcy jak ósmy pasażer Nostromo 10
Bo jak Freddy Krueger wciąż im daję niezły horror 11
A kończąc taki tekst, podpisuję swój nekrolog 12

witamy w piekle zapraszam Gates wide open 13
sześćdziesiąt stopni to ten rap ten na stoprocent14
jeszcze się nie spaliłeś?czekaj wrzuce cie do kotła 15
Dziś ja jestem diabłem który spierdolił ci obraz  16




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz