Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 maja 2011

Diss/ Super Mc?

Hello. W sumie powinnam sie uczyć jutro kartkówka z fizy..i z chemii a są pierwsze.. 0_o. ale co tam.Weszłam...obczaiłam jakies bragga o chłopcach z zapałkami co myślą ,że są zajemegafakenbiście a oczywiście dla mnie to pozerzy co myślą,że są kurw Bossami a Blunta w życiu w ustach nie mieli. Co "zaczOł" -(zaczął) nie umieją napisać.Pikaso ft Mckrissy ,Encore-nie ma lepszych     

I moje wersja Półbragga /pół diss






rymujesz nie ma lepszych a jesteś dla mnie pizdą1
nie umiesz pisać weź przysłuchaj się moim terroryzmom2
nie muszę wchodzić beat w by być kurwa zajebista3
ty pytasz gdzie u mnie flow? a ja gdzie u ciebie dykcja4
wiem nie ,że nie zrozumieliście myślicie ,że to to samo5
Mckrissy myśli że jest kozak bo wycina komuś gardło6
Dzieciak weź sie ogarnij zostaw rap bo sam nie ogarniasz7
Chcesz ja mam dla ciebie diss? moje imie poznasz-Marta8
nie powiem ,że mi miło może nie jestem dobrze wychowana9
nazywasz się mistrzem?sensej chyba brałeś lekcje u Pascala10
Ugotuj dla mojego psa -funia istny mieszaniec z bullterrierem11
Przedstaw jej ten jadłospis ta może tez cie puszczą w Tvn-ie12
Masz litery święte? Może też napisz własną wersje biblii13
panie mam wysokie ego, to jest mój rap,który cie zniszczy14
Może cie zjechać Każdy Krissy uwierz prosze to  proste15
Katana,jadłospis,mistrz powiedz mi jaki to ma  związek? 16


Pikaso weź sie zdecyduj jesteś malarzem czy bandytą?1
to ja będę szeryfem a ty chodź będziesz moją zdobyczą2
a może będe myśliwym zmienię role bądz lepiej na to gotowy3
mój rap kurwo -polowanie upierdolę ci łeb jak jeleniowi4
Co ty wiesz o trzęsieniach mój styl to jest dopiero bragga5
Czarna siostra to jest to mój styl ten co po całości rozsadza6
Zioniesz ogniem powiadasz? a może masz grotę na Wawelu?7
kręcą o tobie film ,nie poczekaj za dużo tu już supermenów8
Tniesz Beaty Kataną nie wiem czy to punchline czy metafora?9
wszyscy jesteście żałośni To chyba puenta czy jak wolisz Moral10
Nie ma lepszego Mc ? Kurwa przestań już się Ziomuś poniżać11
porównujesz się do Bossa co najwyżej z ciebie kapryśna Diva12
Chcesz to weż mnie zdissuj chuj wiesz to mi zwisa bo to słabe13
Marta rocznik dziewięć sześć teraz twoim kosztem się zabawie 14
Jesteś dla mnie Frajerem kurwa wszyscy psujecie mi dzis nerwy15
Ja gasze takie kurwy co pierdolą co im ślina przyniesie na język 16






No i ostatni do odstrzału patrz gdzie stawiasz stopy i ujebane buty1
Powtarzaj kroki płynnie chyba ,że chcesz teraz zawrócić?2
Jeśli chcesz to smiało inaczej zrobie ci kurwa Dance Makabre3
liryczny B-boy tak? więc pewnie się interesujesz tańcem4
używasz półsłowek? Kurwa prosze cie weż sie lepiej doucz5
chcesz wyjść na obeznanego weź zajrzyj lepiej do od zbioru6
Chcesz reprezentować ulice?rozumiem myślisz,że żyjesz w biedzie7
Dzieciaki co chcą nagle zmieniać świat a dopiero przestały beczeć8
Myślisz,że jestes z Patologii bo mając dziesięć słcuhałes rapu9
Na matkę mówisz suka , I masz podniet bo raz przyszedłes na kacu10
mówisz ,że masz długi do spłacenia? A może to dług w sklepiku?11
Robisz zakupy w biedronce a twój koszyk pełny jest Vipów12
Mówisz ,że wracasz na scene? kurwa przestań nigdy tam nie byłeś13
zresztą czego się spodziewać po słabym zawodniku z prostym rymem14
wciąż myślicie ,że jesteście najlepsi?Chociaż Każdy lepszy od lepszego15
Niby za nic komercyjni a wszystkim przecież i tak chodzi o pieniądz 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz