Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 maja 2011

spełnienie marzeń/ Sister

Witam.na wstępie chciałabym pozdrowić i podziękować Magdzie ; > za zapodanie tematu. Tak wgl wczoraj o godzinie 10:06 urodziła się moja siostra(miesiąc przed terminem) Maja,waży 1,956, i ma 49 cm. Tak,to nie wiele. Smoczek jest większy od niej ; ]. Ale jest fajna.taka mała krzykaczka w sumie. ; D Nerwusek. W sumie nie płacze,tylko "trzeszczy" hah. Jak będę miała chwilkę to wstawię zdjęcie ; P. Muszę sporo zrobić....Zad na Wos.Text na Muzykę,przygotować materiały na prowadzenie lekcji ang (wyrażenia since i for) Nauczyć się związków składniowych z Pl,Nauczyć się na poprawę 2-óch spr z niemca  ; /. Sporo tego jest i do tego konkurs z Bio....(Fuck you bitch-pozdrawiam Panią Sidorowicz ; ]]) i Txt na koniec:




Każdy ma jakieś cele,chce spełniać swoje marzenia.1
Niektórzy Ambitni innych zadowala robota fryzjera2
Większość chce emigrować Make a wish Ameryka3
Chile czy Kolumbia kurwa mnie weź o to nie pytaj4
Nie wiem czego się spodziewać problem ludzkości?5
Dzisiaj buduje sobie jutro choć nie wiem co nastąpi6
Nie zapominam o wczoraj nie ważne czy było Okay7
po prostu chce normalnie żyć bez pierdolonych scen8
Tak trudno obrać mi wytyczne,nie ma mi kto pokazać9
Gdyby moja babcia wiedziała padłaby na serca atak10
Mówi kiedyś było inaczej,ale czy aby na pewno lepiej?11
Mam swoje problemy i one czynią mnie człowiekiem12
dążę do spełnienia marzeń,byle nie kurwa po trupach13
za dużo już ofiar,chociaż niczego nie można wykluczać14
Nie jestem niczego pewna teraźniejszość buduje jutro 15
nie olewam przeszłości,chociaż tak łatwo w tym utknąć 16




 ref
Dzisiaj niby jest już lepiej
choć każdy polak klepie biedę
no i niech to pójdzie w eter
większość marzeń tylko blefem
zresztą chcesz to sobie spełniaj
na dworcach i na akademiach x 2





Edit: Pierwsze zdjęcie Mai

; 33 *_*

1 komentarz: