Szukaj na tym blogu

środa, 27 kwietnia 2011

"Chuj dziś nie robie Hitów"-moje motto? hah ; D

Hello!. Dziś było chujowo? Nie no..nawet spoko...tyle ,że bez zwały i jakichś takich DziFFnych odpałów. Yeah.Może dlatego ,że jest dopiero 13.10? Możliwe. No cóż.To może zarzucę jakiś grypsem.lol ,nie nie nie będę opowiadać tego kawału co go opowiadam od 6 lat ; D.Ani nie powiem-"plecy są ważne"<-(Wtf?) nie nie nie ogarniecie ; ]. Mianowicie wczorajszego pięknego wieczoru,wracając ze spaceru z Olką i "Foczyskiem" Mijałiła nas 2-jka chłopaków..Idzemy sobie elegancko ulicą a już od przejścia (mijając sie) Szczerzy się do nas taki many.Oczywiście ja z olką w brecht po czym-kurwa jakie mongoły widziałaś?. Olka oczywiście parska śmiechem,jak to klacze. A ja dorzucam-kurwa morda jak dałn i jeszcze się uśmiecha.W tym momencie niepohamowany koński śmiech Olki usłyszało całe osiedle.(Pozdrawiam Śródmieście Szczecin)Jak i Nie daaaaalej.(Przepraszam Olu). A potem komentarz do 8 letniego dziecka z otyłością -" Patrz rodzice kupują grubemu dziecku psa,a ono wychodzi z nim na około w przerwie między jedzeniem,telewizją i Komputerem"-Lovely Hyh. Btw Wstawiam moje archiwalne zdjęcie W siatce ,żółtej siatce na ziemniaki,u Izy w domu. No i Zdjęcia Fokysza.(To nie plaża,to piaskownica) (O.o) i Text na końcu






" I Saw everything..."

Uwaga podwórko objęte nadzzorem Konfidentów(U mojej ciotki na podwórku ; D)

-Is dat best watcha Got?

Lajt-Foka na Fazie

I Smile na Haju ; ]]









Skill-Horrorcore? diss? whateva





To tylko plotki taaa powtarzaj to tylko plotki1
mam pełen magazynek i spełniam swoje groźby2
Wiesz już mnie wkurwiasz zamknij lepiej morde3
Powiedz jeszcze słowo a popełnię kurwa zbrodnie4
przybędę dobrze wiem gdzie kurwa mieszkasz5
Mam ze sobą łom uwierz zamek to dla mnie pestka6
spójrz mam tu gwożdzie wiesz zabije cie w trumnie7
pół serio i pół żartem i tak sprawie ,że umrzesz8
i wiesz mam to w dupie co na to twoja mama9
Będzie cierpiał kurwa i ja dołożę wszelkich starań10
Chodż sie pobawimy mam w rękach skakankę11
pierw cie zwiąże potem rozpierdolę czaszkę12
wiesz mnie to bawi ,chcesz nazwij mnie psycholem13
kąpie sie we krwi,a cmenarz jest mym domem14
Ty nic nie rozumiesz to jest moja metafora 15
Ty jesteś słabym zawodnikiem-pizdą a to morał 16

1 komentarz:

  1. haha czemu ja zawsze wychodzę na klacz? hahaha ale ten tekst był beeest ; *

    OdpowiedzUsuń