Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 kwietnia 2011

Brak wizji/mój pozytywizm-to czyni mnie człowiekiem

Ludzie bez wyobraźni,synonim ludzie bez wizji1
poznaj dobrze wroga zanim oberwą twoi bliscy2
To mój pozytywizm  będę ludziom niosła treść3
zero pieprzenia przekaz bez Cha Wu De Pe
ja jestem sobą nie nie udaje zbuntowanej5
bunt nie ma sensu jeśli nie walczysz o słuszną sprawę6
możesz hejtować i tak do pięt mi nie dorośniesz7
Ja robię swoje,Bo mam talent ambicje i emocje8
a ty naucz się szacunku matkę masz tylko jedną9
i weź nie pierdol dzieciak ,że jest ci ciężko10
Ci ludzie co nie mają wiele a coś wnoszą11
budują nam przyszłość Jutro-to nasze motto12
Oddaj się emocją,zrób coś pozytywnego13
rób puki możesz,życie długie koniec daleko14
dezorientacja ,brak poczucia wartości to defekt15
mam problemy ale to przecież czyni mnie człowiekiem16

1 komentarz:

  1. Super blog!:)
    Jeśli znasz kogoś kto interesuje się robieniem na drutach i plastyką to proszę byś podała mu/jej mój link: www.drutyiplastyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń