Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Zamykam Oczy-taki free

Zamykam oczy i co widzę?widzę ciemność.1
kilka pytań  moja wersja Twenty One question2
powiem co mnie gryzie,chuj dziś nie robię hitów3
znów butelka w tłum aw i ktoś leży na chodniku.4
mówisz,że mnie znasz ale nie znasz moich myśli5
nie wchodzę na scenę a już słyszę twoje gwizdy.6
Otwieram oczy znów jestem w czterech ścianach.7
Niby nic się nie dzieje ale Polska znowu zubożała 8
Chociaż wielu ma potencjał to go nie wykorzysta9
Nie miał im kto pomóc i wybrali tą złą przystań 10

wielu stacza się na dno mówią ,że to z miłości11
ja nie załamuje,przelewam swą złość na zwrotki12
Zderzenie z rzeczywistością dla wielu tak okrutne13
ludzie są naiwni i ta naiwność przekazują hurtem14
Mam proste zasady z którymi przez  życie krocze, 15
A za plecami mam ludzi na których się nie zawiodę16



ref

Dziś zamykam oczy, na to co dzieje się wokół
Kiedy nasze szczęście to są liczby w totolotku
Każdy taki mądry, poprawia bandę idiotów
To kraj specjalistów, kraj milionów głosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz