Szukaj na tym blogu

środa, 20 kwietnia 2011

Woooooolne *_*/How Good is to be me/czasem

Witam. Dziś rozpoczęła się "przerwa świąteczna" czyli w wolnym tłumaczeniu Tydzień wolnego. Yeah .dla kogo wolny dla tego wolny. Ja poświecę ten czas na naukę ; P w końcu już nie dużo czasu do wakacji (Yay!)Hyh.Dziś była środa...nudna środa Muzyka...Wos ..Ang i 2 Wf na których nie ćwiczyłam ,gdyż jestem przeziębiona.I w sumie dobrze,bo i tak niczego nie było 2h na pierwszej rozgrzewka...a na drugiej standardowo piłka...Chleliśmy z dziewczynami wyjść na te 2 h to nie nie ,bo to takie pizdy ,że im się wychodzić nie chce.Cioty.Jebcie się wszyscy kurwa, gotujcie się w tej szkole.Motherfuckers.Tsa i na odreagowanie Tradycyjnie text:




Czasem siadam patrze w lustro nie wiem kogo widzę1
czasem się nie poznaje,czasem w głowie mam ciszę2
Czasem siedzę i myślę często nawet nie wiem o czym3
i tak nikt mnie zrozumie wszyscy mają klapki na oczy4
To pierdolone społeczeństwo ta piepszona monotonia5
Gdzie jeden walczy o życie a drugi o materialne dobra6
Jestem kowalem swego losu wiem nie musisz mówić7
Przecież to dobrze znam i korzystam życie to próby8
Wiesz czasem też płacze,nie dlatego że coś przerasta9
Może przez ten pieprzony ból chociaż to motywacja10
Po każdym deszczu słońce Po każdej zimie wiosna?11
Po każdym bólu radość ,hyh a po szczęściu rozpacz?12
Czekaj czekaj przestaje ogarniać ten chory schemat13
Mam cierpieć do końca życie przez chwile zatracenia?14
dochodzę do wniosku wiem jak dobrze jest być sobą15
Dziś znów siadam patrze mam swój plan żyje na nowo16

Ref
Dziś zostawiam problemy,nie szukam rozwiązania
Za cenne by coś stracić szkoda mi na nie działań
A ty nie siedź przed lustrem nie użalaj się nad sobą
Ja mam wyjebane dzisiaj  nie daje się  kłopotom x2





Dziś zostawiam problemy Jak dobrze jest być mną1
daje do przodu byle z dala od tych fałszywych mord2
Wiem  będzie ciężko ale nie pozbywam się przyjaciół3
podają mi rękę ja resztę wrogów pogrzebie w piachu4
odkrywam w sobie siłę coś co przez lata skrywałam5
siedziałam w domu na dupie udając że mam dramat6
Wiesz trzeba się ocknąć coś sobie teraz uświadomić7
Teraz albo nigdy zadałam sobie pytanie ty też pomyśl8
W państwie mało perspektyw moje miasto to dżungla9
Albo w niej żyjesz albo przyporządkują cie do pudła10
Możesz żyć pełnią życie,po złej stronie  albo z boku11
Tylko później nie miej pretensji ,i nie strzelaj fochów12
Ja gnam do przodu nie Pasuje do tego społeczeństwa13
może to ze mną coś nie tak? i tak nikt tego nie zapamięta14
powoli kończe uderzam w sedo zawsze trafiam do celu15
jestem wrogiem publicznym przeciwnikiem tego systemu.16



Ref
Dziś zostawiam problemy,nie szukam rozwiązania
Za cenne by coś stracić szkoda mi na nie działań
A ty nie siedź przed lustrem nie użalaj się nad sobą
Ja mam wyjebane dzisiaj  nie daje się  kłopotom x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz