Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 kwietnia 2011

Aiiight=Czyli Wtorek i reszta Tyg

 "This is Ma party so get fly If ya want to ,get high if ya want ,cuz i kno ya want to Scream Aye YeYe Yo" - Fabolus ; D Ale mniejsza to tak odemnie,co by było fajniej. Nie jest? Fuck you.I wszytko jasne.skoro już wspomniane"This is Ma party" To odbyło się we wtorek Bols 0,7+sok limonkowy+sok brzoskwiniowo jabłkowy=Poezja.,Cztery osoby( Ja Paweł,Iza i Anita) I miłe Wzgórze(?-jak to kurwa nazwać..) Tsa...Więc Pomysł podrzuciłam Ja jakoże iza ma niedługo zbliżające sie urodziny ,a we wtorek byłam wkurwiona pomyślałam co by coś "dziabnąć" No i wyszło na moje.; ] pózniej wieczorkiem Jeszcze Po Fizzy no i czas wracać do domu na spacer z psem. Oczywiście pierwsze co to Mama:
-co ty tak się dziwnie zachowujesz?
-oj bo mnie głowa boli
-piłaś?
-Niue?
-to gdzie byłaś?. Zacof..myślę myślę:

- no w Galaxy. No i już z psem poszedł brat,Rzekłby kto NAAAJS,no ale reszta poszła beze mnie. What a Wonderful Day Right? Tsa środa minęła szybko , A Czwartek? Stypa niby na Polskim fajnie..,tyle że prawie all uwagi...damn jutro już piątek ; P a z piątkiem Weekend a z weekendem? ...pełno nauki...; [ Mianowicie muszę poprawiać polski,pomimo,że lubię ten przedmiot i nie sprawia mi trudności,ale? ale nie chce mi się uczyć..no i Musze się uczyć na Fizyke bo w poniedziałek jest sprawdzian. Tak w poniedziałek jest sprawdzian z Fizyki. W PONIEDZIAŁEK SPRAWDZIAN Z FIZYKI (do mojej klasy ; ). mniejsza pora na zdjęcia: z całego tyg :
Fokysz uczy sie ze mną historii-Poniedziałek



Mroczny Las By me Z wychowawczej-wtorek

Sosenka dla mateŁusza-też z wychowawczej

Pamiątkowe zdjęcie z polskiego z wtorku-Late hours ; D

Sebuś buahaha

No i Our place-czyli jak to Fajnie było we wtorek





Iza :-straczy! kurwa całą wódke nam wychleje! ; D

Iza i jej delyrjum alkoholickie uchwycone na zdjęciu

Paweł nie ciesz się to już jest na blogu


Ciągnij Malina!

Paznokcie olki i "miasto MateŁusza"

i Foka obserwująca mnie na kompie ; D


I ja ciągnę już sok,bo mi wódke Iza zabrła



Eh i tak bezsensownie odnośnie imprez chujowy ale jest text:

Banger

Ey!   To ten Klubowy Baanger
        suka rzuca haajsem
        Jutro też tu zaajrzę
        dawaj do Nas Andrzeej


Ey!  Pytasz gdzie sie tak ubieeeram?
        ile hajsu mam na melanż?
        iGdzie mam Jubileeera?
        zabierzcie stąd frajera!
        najebana już na fulla
       czy to facet czy to szmula?
       kielon w ruch no i uraaaz
       suka leży a ja chuulam
       ziomuś przecież to ta maaała
       fake dolce i Gabanna
       spódnica po kolanaaa
        chyba twoja staraaa
       Zastanawia mnie Zabawa
       kielon siup -ey przesadzasz
       głosu głos czy to Adam?
       zapomniałam mam udawać?



Miałobyć Rytmicznie,smiesznie a wyszedł Pop-shitoNieywpał Btw. Krytykujcie ; D Intencja ta sama (Lubie alkohol) ; ]

1 komentarz: