Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 kwietnia 2011

Swięta ; xx

Nie,nie nie będę składać pedalskich życzeń.Zdziwieni? Tsa wiem.TYtuł co by było nastrojowo,Bo przecież idą "Święta" (whatever). Nie czuje tego.Może to dlatego ,że jestem Pastarafianką?yhy. A może mam na to gdzieś w podświadomości grubo wyjebane? Bo w istocie rzeczy tak jest. Yesuur.   Dość długo nie pisałam,Sry jeśli ktoś siedzi i się trzęsie czekając na Post( Pozdrawiam Mateusza-zdrowiej),ale miałam trochę nauki, Matam PRAWIE z głowy jeszcze Pitagoras i coś jeszcze (tak ,nie wiem). Hista All done. Bio dzisiaj odp Na 5. Jeszcze tylko Polski ,Fizyka, i Chemia? O..o..i Szwabski (czyt Niemiecki)(Przepraszam wszystkich którzy się poczuli urażeni moim określeniem )Ale dam rade...tak sądze ; ]. W Końcu mam Motivejszyn Mianowicie Koncert w Wakacje ( hah o ile się odbędzie) G-unit a głównie 50 cent'a chodż nie obejdzie się Bez Beamer benz or bentley Lloyd banks'a (Luv Ya guys ; 33) BBB Hot! ; 3 Tak ale przestańmy się podniecać ( 1....2.....3 oddech) bo nie wiadomo czy do tego dojdzie.Yeah ya kno.Dziś w sumie stypa? Śmiechowo było i na matmie jak i na kons. z Matmy. Lubię Panią Ewe. Serio spoko babka (iż to tak ujmę) Większość nauczycieli jakich pamiętam to kurwa zrób zalicz,ucz się a reszta mnie gówno obchodzi. Ani to tłumaczą ani pożartują.takie sucze. W sumie w Gim są sami spoko no może poza Babką od Religi(Przytaczam post Koc).Ale Pani ewa serio spoko i umie wytłumaczyć i się pośmiać takich nauczycieli powinno być więcej wyrozumiali ,rozumiejący młodzież tak trzymać. hah ; D I w sumie zastanawiam się czy wam złożyć życzenia? Tak zrobie to jak tradycji nie świeta Kościelnego. SPALIĆ KOŚCIÓŁ i wesołych świąt Tak i tradycyjnie skill czyli mój text.


Północ

1.
Budzę się w głowie szum i pytam co jest?1
w okół kilka osób  sączących Coca-cole2
wstaje już z podłogi ta cała się otrzepuje3
Podbija do mnie many i wręcza mi rachunek4
Sto dwadzieścia dolców -ej coś mi świta5
chyba była północ hyh i miałam kilka pytań6
gorzkie żale kilka drinków-mój scenariusz7
wiem ,że przesadziłam za dużo anomaliów8
Ey Jak zaleczyć kaca daj wódkę z cytryną9
W oczach szaro kurwa jak czarno białe kino10.
Jakieś przebłyski? to ludzie których nie znam11
już ze mną na ty ey? zamazuje mi sie ekran12
to się powtarza, znów z hukiem na podłoge 13
ten sam schemat taa i retrospekcje w głowie 14
Otwieram oczy zabawa zaczyna sie od nowa 15
coca-cola i whiskey hektolitry no to zdrowia16



Ref
Byłaaa to póóóółnoc -ktoś częstował wódką
Nieeee mogłam uuusnąc - Chuj nie dbam o jutro
Czy nie zaaa póóżnoo?- znów pod blokiem z puszką
Traaace już uuuufność- tak łatwo w tym utknąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz