Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 kwietnia 2011

Hyh?Feel da Maaaaagic!

 Dziś jest Wtorek są testy Gimnazjalne więc 2-go klasiści i 1-wszo klasiści mają do piątku wolne ( w piątek już niestety do sql ; F)Oczywiście nie w głowie mi marnować tego czasu . Pierw czyli dziś odpocznę .Jutro idziemy na popijawę(tak znowu) Oczywiście do Izy . 2 litry czystej wódy...Pięć osób =Magia. Wiem ,wiem Zachowuje sie jak Linday Lohan po odwyku.Whatever.W sumie to wciąż nie jestem pewna czy do spotkania dojdzie,gdyż przewiało mi ucho i idę w śr do lekarza na 16 . Ale Who cares? Mam sie uchem przejmować? Naaaah.   W sumie wypadało by streścić wczoraj? Niby dużo się wydarzyło ; P "Wojna o Tabake"? 2 testy....ale w sumie? Who da Fuck cares idę cieszyć się dniem. I By da Way Text zatytuowany Magia:


Yo
Wierzysz w magię hyh?W tajemicze istoty1
Czytasz w teleexpresie o mędrcu z pólnocy
Włada czterema żywiołami,a ja tylko poezją
i co z tego skoro i tak On  prace ma lepszą
nie wiesz o czym mówię? Hateing nowy level
Magik wędrowiec je jeżyny a ja klepie biedę
krzyczysz ,że chcesz magii chodż dam ci magii
Władam rymami  chcesz ? to stawaj do walki
Nie chcesz? hyh tak myślałam więc daj spokój
Moge cie załatwić ciało przemienić w popiół
Moge  się też pobawić Baseball łamie ci kości.
Założę nową sektę taa i postawie kilka świątyń
Myślisz,że udaję bo mogę wszytko w tekstach
Mogę zgwałcić ci matkę ty powiesz tylko extra
I co teraz pytasz ? przecież to cie zastanawia
Zakładam wyznanie magia tylko dla Parafian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz