Szukaj na tym blogu

piątek, 15 kwietnia 2011

Late?Poniżej krytyki (Ima About to go H.A.M)

Yeah wóda,wóda i jeszcze raz Bossman..haha 3 dni pod rząd.any questions? tak myślałam ; ]
jak na razie nie mam zdjęć ale przy pierwszej okazji wstawie.Jeszcze kolejne After aprty z wódą W śrd ; D Na dobre rozpoczęcie Świąt(Who with me?) . Btw miałam iść dzisiaj do sql ale zahaczyliśmy o Moniczkę.a Że był "Krzysio" haha to nie obyło się bez Sobieskiego drink'a ,tabaczki,dwóch browców i Wizyty w sp1 ...Aiiight? haha poza tym w tyg gasiłam leszczy na skillu na nk (tak na nk) yeah yeah i dość pierdolenia oceniajcie ; P

Poniżej krytyki


Yo
Wasz rap kurwa?haha to poniżej krytyki1
Ja mam ,rozkmine Jak z Moob deep Prodigy2
Ja powiem jedno słowo bądz lepiej gotowy3
Mój rap szmato upierdole ci łeb jak jeleniowi4
Przekraczasz kurwa linie dawaj panie Gangsta5
zdissuj mnie kurwa a zacznie się od nowa akcja6
I wiesz co ci powiem?Jestem tu żeby cie cisnąć7
Jade na free kurwa nazwij mnie suką cyniczną8
Kurwa dawaj Many dissuj mnie znów czasownikami9
Ja robie to dla swoich ludzi ta i tylko dla nich10
  nie wiesz co to znaczy Bo nie masz w okól ludzi11
Fałszywi przyjaciele,zero pomocy ,pierwsi do wódy.12
Po co to robie kurwa? skill chociaż skzoda mi wersów13
Powiesz ,że jestem słaba..ta ta chcesz to sobie hejtuj14
Mam cos reperezentować? kurwa reperezentuje G-unit!
Rozjebie ciebie i system a zaczne pierw kurwa od ulic! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz