Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 kwietnia 2011

Wartość

Ile razy się poddałeś a ile nocy nie przespanych1
nie zrobiłam lecz mogłam,to nie metafora czaisz?2
życie wciąż leci dbaj o bliskich to nie przypał3
już wiele przegrałam i wylewam złość na Beatach4
Ile przyjażni zerwanych * oni nie są  tego warci5  *
wiesz ci ludzie ci nie pomogą w  najgorszej akcji **6
Teraz uważnie słuchaj najlepsze jest przed tobą7
Pierdol tych ludzi co sprzedają się banknotom8
Przestań patrzeć za plecy oni są winni sami sobie9
Obwiniają chociaż to oni zostawili  nas na lodzie 10
mają do nas pretensje ponoć czują się odrzuceni11
Sami mnie zmusili ja pokonuje wszystkie bariery12
I przestań hejtować wytykać mi wszystkie błędy 13
Patrz na siebie przecież ty wcale nie jesteś lepszy 14
mam dość wyrzutów pierdole idę cieszyć się dniem15
jest dobrze lecz w sercu pozostaje kilka pustych miejsc16



Ref
 pamiętaj gdy tak naprawdę za bezcen
oddajesz coś czego oddać tak naprawdę nie chcesz
Tracisz powietrze Pogarda dla samego siebie?
Honor swój grzebiesz już sześć stóp pod stopami
czy warte jest to by głos sumienia zabić?








* - w miejsce * coś co będzie w tle beatu (Powtórz)
**- (Ta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz