Szukaj na tym blogu

piątek, 22 kwietnia 2011

Piątek=Rower/Rep.Gunitfamily.com

 Dziś byliśmy(Ja,Iza,Anita) na rowerach,niestety zdjęć brak,gdyż nie miałam czasu ich zrobić (; C) Było fajnie,zajebiście.Strasznie boli mnie tyłek od siodełka...ale cóż to lepsze niż siedzenie z dupą w domu ; D. Rozpaliliśmy z dziewczynami Ognisko.Same.tak same.Dobra..już się paliło.Fuck Y'all.My dorzuciłyśmy.Paliło się one jadły kiełbaski a ja pierś z kurczaka wcześniej doprawioną(Curry,cukrem trzcinowym,ostrą sproszkowaną papryką,pieprzem cytrynowym ,oregano i bazylią) I zapakowaną w 4 warstwową folię aluminiową.Zrobiłam w niej dziurkę,z początku z zamiarem nabicia tego na Kij.Tak głupi pomysł,więc położyłam przy ogniu. Po około 20 min było gotowe. Zajebiste,chociaż mogłoby być bardziej dopieczone,ale chuj byłam głodna. Dziewczyny miały 2 kiełbasy...Pomijając już o ,że iza zabrała Anicie jedną...która i tak jej spadła..podzieliła drugą na pół...i jedna polowa też jej spadła...; x Ancie też pół spadło..No Trduno sie dziwić ja sie kij trzyma w dół (schemat)                            /-Kij
                                    
                        ognisko -O        

Lol.posiedziałyśmy tam może z godzinę..oczywiście ugasiłyśmy ognisko i wróciłyśmy.Jechało mi się w powrotną ciężko..kurwa tyłek mi odpada..;  / Ale Z jakieś 15 km Było. ; P Uda tez mnie bolą,czyli jednak trochę Kalorii poszło.;  ) Yeah Po 18 idę z moim Fokyszem. Poniżej mój Text odnoście str o Gunit - GunitFamily-moja rodzina ; D i chyba moja ulubiona piosenka Fif'a-liar liar ("Baby when i told ya your sunshine of my life..i mean to say") Z Mixtapu dj'a Whiteowl Drop that pt 6
























Ey rezperezntuje swoją rodzinę strona Gunitfamily1
będę to robić choćbym miała zginać jak Kennedy2
To nie żaden Fanclub kurwa to nasz  styl życia 3
self razem z G-unit Haterzy nie mogą oddychać4
Fiffty zbiera chlopaków Kolejny Beg for mercy5
prawdziwy rap a wam Haterom puszczają nerwy6
Dwa tysiące jedenasty teraz przechodzi do historii7
To rok G-unit zakoduj Rok prawdziwych OG's8
Lloyd banks P.L.K-taa król lirycznych morderstw9
Hungry for more czekam na dwójke Cold corner10
Black magic piąty studyjny album -Fif już tego lata11
Zbieraj Hajs ziomuś Szykuje się po Europie trasa  12
Puki co  to wszyscy siedzą z dupą przed kompem 13
poczytaj newsy obczajaj shit ,Pogadaj z ziomkiem 14
Gunitfamily,jesteśmy rodziną a będzie nas więcej 15
Self,Banks,tony,Mobb deep wszytko o 50 cencie 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz