Szukaj na tym blogu

środa, 6 kwietnia 2011

Ten ogień w nas

Ref ten ogień w naas-to czego pragniesz
      ten ogień taa-istna magia na taśmie
      my mamy daar-i mam zamiar go wykorzystać
      Zanim się obejrzysz będę królować na hit listach




1 Czarna siostra tak a nie żaden pseudokretyn1
    Reprezentuje przekaz tak my młodzi poeci2
    Mam jedną szanse i ją w pełni wykorzystam3
    Licze na siebie nie na żadne fałszywe cipska4
    Jeśli chcesz to hejtuj wiem lepiej nie zrobisz5
    Wolisz hejtować zamiast brać się do roboty6
    Wiem  to boli ta zazdrość większość zżera7
    wyluzuj kurwa mnie już dzisiaj nie opuści wena8
    będę próbować nie mam zamiaru się poddawać9
    Nie chce  hajsu szczerze to wisi mi sława10
    rap tylko dla hajsu pytasz o co mi chodzi?11
    chce uświadomić tych co pierdolą głupoty12
    chce żeby moje słowa trafiały do milionów
     jebać zysk,lepiej jutro budować nam  pomóż
    To teń ogień tak magia słów to niby zabawa
    mogę się dobrze bawić i jednocześnie coś przekazać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz