Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Dziś wejde do domu/Oveeeer

 Witam.Jutro last day of my Freedom.Jutro uczę się,ale jeszcze nie wiem czeeego. ; D a dziś mam Faaazke bo napiłam się lil bit Martini i wina.Trza korzytać-What a wonderful day.2 dzień świąt.Poza wolnym nie rozumiem ich sensu.Kurwa ludzie wpierdalają składają debilne życzenia.Pierdolą się godzinami w kuchni.tylko po to ,żeby to cale żarcie później wyjebać. Po po tyg się psuje i hajs w pizdu.Yeah Od 5 dni leci mi krew z nosa.Ogólnie chujowo się czuje,ale się kuruje bo do sql trza iść. Wyszedl niewydany jak dotąd kawalek Fifa- keep it coming ,który mial być na albumie z 2007 "curtis"
 za beat odpowida Timbaland,cóż dla mnie Wyjebany w kosmos ale sami oceńcie:

 I Do Ewentualnego POBRANIA:
Z Hulkshare 








 I Text " Chuj dziś nie robie hitów"- Dziś wejde do domu




Chciałabym choć raz poczuć radość tą prawdziwą1
choć raz stanąć z boku i widzieć to co inni widzą2
Myśleć jak inni  zobaczyć jak to jest być nie sobą3
Mieć przy tym niezły ubaw tyle ,że anonimowo4
Oddać życie za kogoś,kto dla mnie wiele znaczy5
tyle jest do zrobienia,mój rap to tylko taki afisz6
Przed śmiercią chce wiedzieć ,że zrobiłam dobrze7
być zapamiętana i mieć środki by opłacić  pogrzeb8
Nie zostawić długów,ludzi bez środków do życia9
Wiedzieć ,że mogę teraz spać i nie bać się zasypiać10
Usunąć kilka obrazów,lub po prostu z nich zakpić11
żyć pełnią życia bez tych pierdolonych zwrotów akcji12
łaknąć śmiało powietrza,Nie bać się kurwa niczego13
robić co chce robić chuj mnie obchodzi co powiedzą14
Jestem sobą kurwa i reprezentuje tylko to co kocham 15
mam w dupie ciebie resztę świata chuj robię na opak 16



Ref
Dziś wejde do domu ,ściagne buty i się poloze
nie myślę o jutrze mam w dupie jutra nie pogode
Buduje sama sobie jutro taaak jestem kowalem
dzisiaj jest sztuką a cale życie to mój diament

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz