Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 maja 2011

?(Chuj wie jak to nazwać ; D)-czyli kolejny nudny dzień

Dziś zmarl...a raczej zostal zastrzelony terrorysta nr 1 Worldwide. Yeah Osama Bin Laden,co wiąże się z kolejnymi atakami terrorystycznymi ze str al-kaidy,jako "pomszczenie" "szefa". Bynajmniej mi się tak wydaje. Puki co my nie musimy się obawiać bo mamy"plecy" czyli nasz super zajebisty...przynoszący jakże wielkie korzyści sojusz z U.s.a. ...Nic bardziej złudnego...Chcociaż? z drugiego pkt widzenia raczej nam nic nie grozi. Ny powinnien się szykować ; ] Get ready to rouble! - wiem wiem nie wypada ; D. No cóż dzis pisalam z Magdą na Fb-tą kreatywną . I nasunela mi kilka tematów. A poniżej"owoc" mojej pracy,jeśli można to tak nazwać:







Zamykam oczy taaa i przenoszę się w świat fantazji1
nie ma tu obłudy,to niematerialny świat bez nazwisk2
Co z tego ,że to sen tu tylko rządzi ludzka psychika.3
robię co chce kurwa i z problemami się nie borykam.4
Uczucia międzyludzkie może spotkam miłość życia5
to bez sensu ale przynajmniej mam po co zasypiać6
tutaj rządzi mój umysł sama układam sobie wersje7
nie ma zazdrości,układów i fałszywych twierdzeń8
świat idealny tyle ,że rano przed czasem się budzę9
wraca zazdrość koniec spektaklu bez powtórzeń10
to już nie wróci, chociaż noc zacznie się od nowa11
puki co jest dzień aspekty słabną,pojawia się groza12
Ludzie się boją nie okazują uczuć wszystko fałszem13
falszywe uśmiechy,fałszywe gesty I pojebane akcje 14
chciałabym się już nie obudzić i to wszystko na serio 15
mam dość ogólnej nienawiści i ludzi którym wszytko jedno 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz