Szukaj na tym blogu

piątek, 27 maja 2011

Weekend/ Śmierć szybka?śmierć dobra

Finally Piątek...w sumie nie ciesze sie aż tak gdyż W przyszlym tyg są 2 spr i kartkówki...sooo...chujowo
ale cóż damy radę.nie powiem lekki zapierdol.w sql ale chuj...dziś lajtowy humor ; ]] all good .nawet większych zwal nie bylo. i na podsumowanie text pod spodem





ey zaczynam od początku wiesz próbuje się wybić
każdy chce mieć słuchaczy nawet więcej niż rydzyk
Ludzie wciąz hejtują ,bo szczerość to cecha głupia
jak oni umiem mówić z tą różnicą ,że też słucham
ktoś kiedyś powiedział,że to tylko dla inteligentnych
A mój przeciętny bo niby nie tak sklejam wersy
chcesz poznać moje motto?chuj dziś nie robię hitów
To dla tych którzy ze mną nie dla mody i plastiku
cóż dzisiaj nie mam weny więc nie zmienię świata
za to kartka i długopis rozpoczynam nowy atak
to chyba demonstracja? nie to raczej taki protest
chciałabym umieć  plakać tyle,że tak na potem
nie miałabym problemów nauka szla by łatwo.
nie mam zamiaru kłamać ani kurwa grać jak aktor
życie krztaltuje człowieka nie jest żadna zabawką
Jeśli możesz oddaj krew-bądź honorowym dawcą




ref
śmierć szybka śmierć dobra ale czy na pewno?
nie pytaj ja mam tuz pod stopami pieklo
nie hamuje emocji zaraz mnie ogrania wściekłość
powiedz jak mam dalej żyć gdy diabeł stoi nade mną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz