Szukaj na tym blogu

piątek, 6 maja 2011

Runnin out of the time.MASZ POSTA SUKO!(Pozdrawiam Mateusz ; D)

Dzis powraca wkurwienie...bezradność?hyh cokolwiek..Mam sporo do poprawienia co do ocen.I jeszcze ten Jebany konkurs.Zgaduje ,że nie będzie mi sie chciało uczyć. ; ] W niedzielę,Tak jest 8 maj są moje urodziny . ; D i planowana Popijawa w Św-ujściu.Czemu w św-ujściu?Cóż mam tam rodzinę i mieszka tam Klaudia... ; ]] a poza tym lubię podróżować pociągiem,a to odpowiedni powód. W ta śr byłam nieźle najebana...Co mozna mniej więcej obczaić u Olki na blogu Right there (nawiązując już New Piosenka Fifa z Nicole ; D Oh oh oh ; D). 


Btw olka to brzmiało "I chuj może i jestem naćpana a pana to kurwa nie powinno interesować,pies ma być na smyczy) -Like this ; D



Taaak i "tekściwo"







Mam dość kurwa chyba nikt mnie nie rozumie1
i tak  robie co chce i nie nie łykam pigułek2
Ci ludzie myślą ,...że są kurwa najmądrzejsi3
dają ci zła opinie wystawiają pochopny werdykt4
puszczają mi nerwy kiedy sobie uświadamiam5
że to przecież hejting ,pizdy co chciałby mnie złamać6
Oni krytykują,bo zżera ich pierdolona zazdrość7
mówią weź se odpuść bo robisz to za darmo8
a ja mam wyjebane nie chodzi kurwa o pieniądz9
Powstrzymać przemoc? Nie dać się problemom10
mówią weż sie zajmij tańcem albo czym innym11
Kurwa moge sie zająć ale nie chce robić ci krzywdy 12
masz tyle odwagi aby powiedzieć co mam robić? 13
a boisz się chwycić za majka bo w pokoju jest rodzic?14
mam dla ciebie pocisk wiesz ja mam wyjebane 15
dzis ide przez życie dalej z tym samym pytaniem 16



Ref
To ja cie zapytam kim ty kurwa jesteś?
żeby mi mówić co dla mnie najlepsze
wkładam w to serce,wers za wersem
kurwa nie pytaj czy dziś ide na lekcje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz