Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 lipca 2011

Czego sie boje?

Była trzecia, głęboko w podświadomości biegłam
przez zimny las ,przez ciemność poszukując ciepła
choć nie mam floty spełniającej setki  zachcianek
to mimo to wiem ,że nikt nie zostawi mnie tutaj samej
jak uderzenie pioruna,huk z agonii mnie coś wybudza,
w około jakaś jasność,to błyskawica-nadchodzi burza
 napędzam sobie stracha,łudząc się ,że jutra nie ma
coś rozrywa mnie od środka jak w cierpieniach Vertera
wszędzie ludzie,jedynie ciałem boje się ,że będę jak oni
pochłonięta przez pośpiech taak to część mojej fobii
biorą mnie za psychola,matka zapisała mnie na terapie
niby jestem dość dziwna,odbieram w innym formacie
mówi jak inni na pierwszym miejscu postaw prace
większość ludzi to roboty zagrają to tak jak im każesz
ja chce inaczej,choć ten strach czasem nie daje mi żyć
mam paranoje,nie ważne co bym robiła będę tym złym




ref

Była trzecia w nocy powiedz czego się boisz?
może mamy obydwoje ten sam typ paranoi
jedno jest pewne znów to mi zasnąć nie pozwoli
czy istnieje jakiś środek który obudzi mnie z agonii?  X2


Chociaż wielu mnie zapyta czego się boje?
wstając z krzesła zastanawiam się czyja to kolej
takie lęki,jakbym nie wiedziała co za drzwiami
samotność przez którą znów dopada mnie paraliż
gubię się słowach ey powiedz co mam dalej robić?
pot spływa po skroniach od tej pierdolonej fobii
zapada ciemność powracają największe koszmary
i zanim zasnę w głowie będą już demony biegały
wiesz wciąż nie ogarniam wciąż budzę się w nocy
na drugi dzień się śmieje-chyba z własnej głupoty
niby to nie istnieje niby wszytko moim wymysłem
w nocy to jak walka ze shizofrenicznym autyzmem
wrażenie ,że ktoś się skrada może serio mam shiza?
teraz siedzę skulona przy lampce boję się zasypiać
łapie za kartkę dziś to ja będę twoim Boogieman'em
zapada ciemność to dobrze bo wożę się z cieniem




ref

Była trzecia w nocy powiedz czego się boisz?
może mamy obydwoje ten sam typ paranoi
jedno jest pewne znów to mi zasnąć nie pozwoli
czy istnieje jakiś środek który obudzi mnie z agonii?  X2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz