Szukaj na tym blogu

sobota, 30 lipca 2011

Wsp-Daje do myślenia

Jaco
1.Patrz świat tobie to otwiera, daje do myślenia
ile różnych barw na co dzień i lajtowa atmosfera
ile życia w sobie masz wyduś to z siebie człowiek
a poczujesz się jak Bruce we własnej osobie
to ta świeżość kiedy w wiosnę kwitną pąki bzów
nie rozmyślaj tu za dużo wypowiadasz słów
daje ci to do myślenia nie trać czasu dziś i już
bo wtedy spadniesz na dół jak siwy brudny kurz
pełen świętej mocy i energii krocz do przodu
nie odwracaj się za siebie nie licz lat na ogół
nie patrz tu na przeszłość bo to tylko zwykły pozór
który psuje życie kiedy kontrolujesz je po prostu
daj odetchnąć twoim płucom i patrz jak się zmieniasz
powiedz czy było warte tego powiedz czemu wciąż uciekasz
dla mnie to za duża cena za świat który czasem wpienia
daj jemu szanse przez tekst daje ci to do myślenia

Black-sister
Ref.To są moje wersy,te które dają ci do myślenia
przekaz na pierwszym miejscu-prosty schemat
nie pytaj co teraz odbieraj w innych barwach
tylko przestań się żalić ,że twoja szansa padła
daleka zawsze prawda krocz dumnie do przodu
uderzaj w problem niszcz doszczętnie wrogów
rób tak na ogól bylebyś dał innym do myślenia
bądź wzorem,to co złe dzisiaj pozmieniaj

McLukas
2.Mój rap klimat daje ci do myślenia
ciężkie życie los często spisany na straty
możesz mówić że mało wiem
lecz gdy słuchasz tego często zastanawiasz się
myślisz teraz jaki twoje życie ma sens
wiesz że sensu najmniejszego nie ma
padasz na ryj podnosisz się i tak w kółko
czy kiedyś się to skończy i nie będzie już tak trudno
powiedz tylko słowo a pomogę
wyciągnę dłoń pomocną postąpię jak człowiek
wiesz na czym to polega tak naprawdę
gdy obcy człowiek już na starcie daje ci szanse marne
to jak ostatnia chwila przed śmiercią
czy diabeł okaże się jedynie szydercą
teraz dałem ci do myślenia
co z tym zrobisz to już nie ten temat

McKrissy

3.Daje do myślenia jak dobra chemia palenia
Jak potęga himena zrówna cię z ziemią teraz
Daje do myślenia - wrzucam do pieca
Kolejny wers, zdanie - żyje jak matka ziemia
Mi każe - wiem leszcze mają dylemat
Każdy jak by miał szanse by się rozjebał
A mówią prawdy niema, wiec daj do myślenia
Swoim dzieciom, rodzina co to jest życia schemat
Czasem chwila jedna zmienia wszystkie chwile
Mam swój rap, i przez rap życie widzę
Jak Bruce Lee powołane w karate,
Ja powołanie swe widzę bracie w rapie
Czy nie wiesz co to życie, lepiej się dowiedz
Kto wie jak wyglądać będzie ostatnia spowiedź
Bowiem czuje się w tym bogiem sprawdź
Jak MaG jadę przeznaczenia torem

Fishu
4.Daję ci do myślenia tylko na ważne tematy,
w każdym wersie szukasz ukrytych danych,
ja gadam o tym co ważne i pierdolę resztę,
mówie czystą prawdę z życia pieprzę groteskę,
moje metafory pobudzają twoje szare komórki,
a wierszyki słabych raperków sobie darujmy,
rzucam wam prawdę pod nogi całymi garściami,
ty koleś patrz pod stopy by się nie wywalić,
to ziomek jest to,jedyny w swoim rodzaju,
przekazuje ci prawdy w lirycznym kamuflażu,
ty myślisz co w tym życiu źle zrobiłeś,
i czy na pewno wbiłeś w dołek prawidłową bilę,
czy coś zjebałeś? może udało ci się uratować,
weź przyznaj się do winy nie udawaj hardkora,
wyniki życia podsumujmy twoje wylosowane liczby,
nie pierdol głupot masz życie?kurwa!żyj nim

Black-sister

5.Kilka chorych sytuacji które dają do myślenia
w okól polska rzeczywistość-to jedna wielka ściema
Komercja na na antenach każdy tanie wersy skleja
to nasza Domena Wsp nawijamy tu i teraz
ciągla nadzieja,ja wiem to towarzyszy zawsze
Ból podbija przeważnie przy największej stawce
bóle spisuje na kartce,a ty powiesz tylko sprawdzę
daje ci tu moją prawdę,nie zawsze chce pamiętać
jak tamtej nocy chłóód ostatniego kurwa września
zmarl mi na rękach,chociaż czułam bicie jego serca
wciąż mnie zadręcza,sumienie które usnąć nie pozwala
pisze po nocach ,dla mnie to zajęcie jak znalazł
pytam za co ta kara?przecież całą noc przepłakałam
wciąż te same pytania wiesz to mi do myślenia daje
zakończenia niech będą zawsze happy Finałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz