Szukaj na tym blogu

sobota, 2 lipca 2011

T.R.O.T.D V

 Dzis już jest dobrze...chociaz jeszcze z wczoraj retrospekcje...ugh..
Everything się zmienia...ale cóż kiedys trzeba przejść szereg reform...co by się wzmocnić...dziś juz nie oglądam się za plecy...mam kilku zaufanych ludzi.Nie tracę na nic czasu,dziś już wiem ,że Oni nie są tego warci ; ],choć i tak wrócą z podkulonym ogonem..Dla Hejterów kilka Punchy...Czas się ogarnąć..już dzisiaj ,bo Dziś Buduje Jutro...







chciałbyś być wielki?... i wielki hajs zgarniać
w tej monotonii chodź poznaj córkę diabła
Pokaże ci My life tak to historia mego życia
dążę do perfekcji wylewania emocji na beatach
ja moja ekipa taa poznaj to mój święty okrąg
zadrzesz ze mną coś mi zrobisz? oni cie dorwą
choć oddaje się emocjom to nie na co dzień płacze
raz na szczycie raz na dnie wciąż pragne inaczej
Po największej stracie zaczynam od początku
jak feniks z popiołu zaczynam zawsze od szkód
tak od niedzieli do piątku reszta tygodnia to bzdura
niektórzy mówią,że to Hot,że to spowoduje uraz
inni wbijają w to chuja,powiedzą daj se już spokój
na każdym kroku Hejting to cześć mojego dekalogu
dziesięć przykazań Marty-weż sobie to zakoduj
Sama sobie Bogiem... dziś spowoduje powódź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz