Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lipca 2011

dziś świętuje bo kończy sie kolejny rodział życia
nie będzie żadnych łez ani problemów by zasypiać
zresztą kto by to widział nie mam czym się przejmować
sama buduje sobie jutro taa i każdy z nas to kowal
zaczynam od nowa,mów co sądzisz miej wyjebane
tylko na litość weź nie zgrywaj później na siłę ofiarę
zanim jutro nastanie wiem ,że będziesz miała wyrzuty
ale to twój wybór  to życie nikt cie z niego nie ocuci
jego bicie serca te pustke zagłuszy tylko póżniej nie płacz
,że to jestem zła ,bo z przyjaciółmi chodze po osiedlach
to przepaść bezdna wiesz ja teraz wole to zakończyć
niż mieć wyrzuty i wiedzieć ,że wybrałam ze złych opcji
to jak za cieniem pościg wiesz jak ten pościg to bezsensu
znasz kogoś tylko miesiąc a juz lądujesz w jego objęciu?
niby kieruj się tym co w sercu ale wiesz mózg dopomaga
kolejne Love story nie wiem ile razy będziesz się schadzać




Zresztą weź rób sobie co chceeesz
tylko póżniej nie płacz,że tak kurwa jest
ze to moja wina,ze ktoś jest twoim Eks,
że niepotrzebnie wylałas na niego tyle łez
a zresztą teraz to sobie nawet wrzeszcz
mam wyjebane słyszysz? No i cześć x 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz