Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 lipca 2011

Odkrywam siebie/Robie to zbyt ostro

 Mhym...Jak w tytule odkrywam siebie...wrócilam wczoraj do dawnych zajęć...między innymi rysowania..pisania i jeszcze raz rapowania. Trochę wczoraj popilam...jakoże mój ziomuś (; }) z naprzeciwka mnie zaprosil.Fakt faktem brat zabranial mi dużo pić,ale Patryk mówi zeby wyluzowal..i w sumie naszla mnie wena po przesluchaniu Bow wow-You drinkin Too much(Hot shit <Kliknij>) Yeah...Tak więc Back on my shit AGAIN. Próbuje coś skleić ale nie można się do tego zmuszać...trzeba mieć temat..trzeba mieć kurwa energie...trzeba mieć kurwa wene.Bez którejś z tych rzeczy ni chuja nie ruszy. Plus pod wplywem emocji wychodzi najlepiej. Jak na razie slucham niewydanych kawalkow Mr West'a Czyli Kanye'go Westa. Kanye jest zbyt niedoceniany,chociaż to pewnie przez te komercję w którą się ostro wplątal..ale Cóż czekam no Collabracyjny album Z Jay'em Z ,którego ostatnio dość lubie(może ze względu na Kanye'go?)Może nie tyle co lubie,co tendencja do nielubienia spaaaaaaaaaada.Tak Więc wyczekujemy WATCH THE THRONE.
 I collabo Z Beyonce(Mhym może cos fajnego) Liczylam w sumie ,że Fif będzie na albumie...po tym jak pogodzil się na American Awards w 2010 ,kiedy to występowali z Eminem'em i po wycieku Syllables(Chujowy refren ale zwrotki na poziomkie <kliknij>).Ale cóż...Fif w wywiadzie stwierdzil ze Gunit zacznie nagrywac z Westem ,czego pierwszym krokiem bylo Start it up(; 33 <kliknij> z Mr.Westem na Hungry for more 2 Lloyd banks'a oraz Christain dior denim flow (Początek dość nudny,ale zwrotka Banksa miażdzy po calości <klinknij>na Freestylu westa z serii Good firday. Mhym Zamieszczam kilka zdjęć Panów z G-unit Jak i Rocafella Nation.-powinni zrobić kwalek z Fifem!(New Dream)
50 i west




Okladka albumu Banks'a






50,Jay z i na samym dole Diddy




















z sesji do Rollingstone

















We Want dat
























 ZBYT OSTRO-The return of the devil VI




piata rano to juz dom nie wiem kiedy to się zaczęło
karuzela ciągle w oczach jednak stoje-co za przełom
Nikt za was mnie kurwa nie zna,bo wam nie pozwalam
Mroczna spadkobierczyni piekła-ukłon kurwo na kolana
rozpoczynam znowu dramat jeśli chce robie to nadal
tu lyriczny psychopata,więc prywatnie mów mi szatan
znów pod pływem alkoholu więc zaczyna mi odwalać
rozpierdalam wszytsko w okól a na śródek leci granat
jeśli zerwiesz ze mna kontrakt rozpierdole twoje biuro
recenzje wciąż spadają,co się dziwisz jak hejtują?
zamknij ryj się nie unoś jedno slowo cie uszkodzę
jeden ruch,jeden moment koleś leży na podlodze
będziesz robić mi za podest mam teraz taki grymas
powiedzialam zamknij ryj,lez gdzie lezysz nie przeginaj
zrobie nieciekawy final zresztą wiesz ja taka jestem
córka diabla Im Back wzrasta dziś liczba przestępstw


ref
robie to zbyt ostroooo,mówią wypilas za dużo
rozpierodle leb hejterom za podnóżek mi posluża
robie to zbyt ostroooo,jeden drink-cisza przed burzą
Czarne chmury nad glowami,sprawie ze sie w tym uduszą
robie to zbyt ostroooo,mówią wypilas za dużo
w glowie szum,wodka stol znow zachowam sie zbyt glupio
robie to zbyt ostroooo,reszte wódki rozdam ludziom
jestem sobą, mam wyjebane na to czy to polubią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz