Szukaj na tym blogu

sobota, 9 lipca 2011

czuje krew,świeży zapach-to nowe wibracje
jestem jak wampir-chcesz podziękuj mojej matce
chcecie to patrzcie więc zasadniczą rzecz  zauważ
matka wydała mnie na świat-to nie moja zasługa
miej mnie za tchórza chowam w cień zdala od fleszy
jeśli nie wiesz czemu to prawdopodobnie jesteś ślepy
mam w dupie tupolewy mam w dupie dobro państwa
Korupcja za korpucją by the way mam na imie Marta
chcesz to sobie sprawdzaj tylko nie rób mi kurwa wizyt
nie pytaj dlaczego ,bo wiesz to z osobistych przyczyn
hajs sie nie liczy,ale jeśli juz masz to mi kup wódkę
lubie alkohol,ale dziwnie się czuje-odczuwam pustkę
nie wiąże tego ze smutkiem to raczej chyba Euforia
szaleję ze szcześcią jak jachty na morskich sztormach
ey pani niech będzie spokojna jakoś daje sobie rade
bo ja przecież jestem sobą i nic na to nie poradzę




ref
Zdala od fleszy,trzymam się zdala od komercji
jak dziecko nocy wciąż potykam się o krawężnik
zdala od radia,bo przy tym  puszczają mi nerwy
zdala od rozgłosu jeśli chcesz to sobie zerknij









powiedziałam już trzymam się zdala od komercji
ja i rap jak stare małżeństwo nie jak nowożeńcy
trzymam się zdala od pieniędzy więcej problemów
zresztą czego mnie obwiniasz to zasługa systemu
wciąż pustki w portfelu? more money more problems
równanie proste od której strony by na to nie patrzeć
rozwiązanie w trakcie trzymam się z dala od komercji
wiesz to w sumie trudne,bo to caly świat nasz obecny
brakuje mi referencji,co by znów zacząć obkminiać
po dwóch kolejkach wódki rozmawiam o pedofilach
trzeciego już dopijam teraz staje się dość agresywna
przecież jestem córką diabla może stać ci się krzywda
patrze jak przez pryzmat-chowam się w cieniu fleszy
zanim z niego wyjede biorę dwa głębokie oddechy
i może cie to ucieszy,bo nie będę robić ci konkurencji
To wlasnie są moje wersy Corka diabla-przez którą cierpisz


ref
Zdala od fleszy,trzymam się zdala od komercji
jak dziecko nocy wciąż potykam się o krawężnik
zdala od radia,bo przy tym  puszczają mi nerwy
zdala od rozgłosu jeśli chcesz to sobie zerknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz