Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 lutego 2011

it's over

Prze państwa ferie dobiegają końca...jest mi niezmiernie przykro o tym informować ..no ale ktoś musi ; ]] ( jeśli to do niektórych nie dociera) Ja korzystam jak mogę o 18 idę się przejść ,ale w tym czasie kończę drugą zwrotkę do Makin' Money popijając Gingers'a (piwo). Nie ma się co rozczulać w sumie za niedlugo przerwa świąteczna. Później Maj ,wycieczki szkolne,luźne dni i w końcu Wakacje ! Ale puki co jutro poniedziałek...-.-
w sumie ten tydz dla mnie to nie taka masakra...w poniedziałek po Lekcjach Popijawa (podobno) Wtorek(pewnie konkurs kto więcej tabaki wciągnie ; DD) jakoś się przeżyje , Środy są super ze względu na 2 wf i technikę z dyrektorką ,która jest naprawdę super,Czwartek jak to czwartek biologia rano kółko bio(niech sie pierdoli nie idę)i Premiera nowego albumu Snoop'a Doggumentary! i Piątek w który mnie nie bd bo jest ślub mojej mamy z tym spaśluchem (X_x)

5 komentarzy: