Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 lutego 2011

środa

Wiem,że może niektórych już wkurwia,że wciąż zyję dniem jutrzejszym (tzn Środą )..(O kura to juz jutro! ; oo)
 i wszystkie posty są o tym.Ale cóż...w sumie nie mam o czym pisać postów bo nic ciekawego sie nie dzieję ani nie przychodzi mi do głowy ; D nie mam czasu na nic...a przecież nie długo spr z Polaka(w tym tyg bodajże) Hitsorii( 8 luty) i matmy(na szczęście Pani E.Stygar nie ma ; D) (Pani...hyh chyba tylko Dla niej I Pani .J.Michalak mam tyle respect'u hehe..trza se zasłużyć ,a jak ; D ^^) (Mła Zajebistość nie okazuję szacunku byle komu...haha ; D) (tak tak..po tamtym poście bd się wywyższać) Obiecałam sb ,że jako taka ten konkurs mi pójdzie ,nie bd sie tremować i przyłoże sie do Nauki...Nawet wychowawczyni zwolniła mnie jutro z lekcji (wspominałam jak bradzo w tym roku Lubię panią Asię Pisańską? ; DD Jest pani spoko..4 real nie bd panią już wyzywać od Bobrów i susłów ; D..przepraszam ; xx )Muszę tam być jeszcze Z Magdą i Kingą( z trzecich klas) Na 14:50 . Muszę wziąć Dwa bilety po 1.10...bo podjedziemy Na wojska polskiego..( nie wiem po chuj mam podjeżdżać...to tylko kawałek od mojej bramy ; DD ale chuj...) No...i zdaję sb sprawę ,że szczerze to chuj umiem....tak..Jeden wielki,kudłaty,czarny CHUJ.Powtórzę jeszcze Raz CHUJ UMIEM!! ( ; oo) kurwa...obietnice obietnicami...tak więc zamiast się uczyć(syndrom ogólnej niechęci świadomej czyt.Lenistwo) Piszę o tym posta ; D. hehhe blednę koło,ale po prostu nie mogę się zmusić..; PP yhhhh...muszę się zmotywować i zaangażować ( to ciężkie) od czwartku Mam wyjebane ; )) Pozdrawiam wszytkich ,który to przeczytali i mi współczują hahah ; D

1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie, mam już 3 rozdział: http://przekleci.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń