Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 lutego 2011

Wah?

Jestem dzisiaj w zajebistym nastroju ..yhhyh nic mi dzisiaj nie popsuje tego dnia ; ]] są ferie! (kurwa jeszcze tylko tydzień ; C) wyszedł nowy Free od fidd'iego( Run up on me (do odsluchania i pobrania) ) this is da Unit biaaaach! haha...; ]] matka da mi w przyszłym tyg na skóre ( o ile będę grzeczna ) i mam dzisiaj (3 dzień z rzędu)
wenę twórczą. Na razie mam 8 wersów ; p jeszcze 8 i zwrotka będzie gotowa. ; PP wstawię już skończoną 16-stkę. Miejmy nadzieję ,że jeszcze dzisiaj(tak przypuszczam) Puki co idę się przejść,dobrze mi to zrobi ; ]] nowe pomysły ,świeże powietrze .czego chcieć więcej? a i G-unit all day..every day!

5 komentarzy:

  1. hej dzięki za komentarz, fajny blog, będę wpadać :*
    '' matka da mi w przyszłym tyg na skóre ( o ile będę grzeczna )''
    nie bardzo rozumiem o co chodzi, na jaką skórę? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka skórzana ; ]] w New Yorkerze jest ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  3. a... też się zastanawiałam o co w tym chodzi :D

    OdpowiedzUsuń