Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 lutego 2011

wyniki

z konkurs o dziwo mam 34 % szok..(; oo) i zajmuje w rankingu 22 miejsce ; D na szczęście jestem poza 2 etapem (gratz! haha )  Magda( 25) i Kinga (23) szczerze? nie wiedziałam ,ze zajmę aż takie wysokie miejsce normalnie Im proud of me (^^) huehue.   Pani też jest zadowolona(smile od ucha do ucha O_o) ale z drugiej strony założę się ,że teraz będzie mnie brała na rożne konkursy..(fuck it) no jakby nie patrzec w końcu szóste od końca haha ; D ogólnie nic godnego umieszczenia na moim blogu się nie wydarzyło...jestem Fchuj zmęczona (spalam raptem 3 h w tym zasypiając na jeden z dwóch porannych polskich) muszę się uczyć na historie (jutro spr ; //) ,ale chyba to pierdole i idę spać ; pp
to na tyle poniżej zamieszczam wyniki :
 konkurs/pierwszy etap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz