Szukaj na tym blogu

środa, 23 lutego 2011

Daaayyyumm

Witam! ; ]] 
dzisiejszy dzień zapowiada się dość nudnie...w końcu trzeba wziąć się w garść i zacząć czytać "quo Vadis" (fuck dat) oczywiście całej książki nie będę czytać jestem na 62 str,ale już mam wyjebane..książkę źle się wed. mnie czyta.Może dlatego ,że nie wierzę w boga? i wkurwiają mnie naiwni zapatrzeni w boga(który nie istnieje) chrześcijanie?Być może...jak na razie jestem na etapie czytania streszczenia...z 45 str..(w necie) przeczytałam 6 i w sumie dalej mi się nie chce...yhhhyh . Szczerze mówiąc się opierdalam ..siedzę na laptopie ,próbując coś skleić i wpierdalając mandarynki.Osobiście nie lubię marnować dni w taki sposób ,wiedząc ,że mogę się dokształcić (hahhaha) ale cóż...; DD jeszcze tydzień temu (tak w środę) tęskniłam za szkolą za Panią Stygar(Pani od matmy) Za wkurwianiem Koca (; ]]) ...a muszę się kontrolować...bardzo dobre musi być..hahah ; DD a nawet za piciem piwa Na chemii ; >>. W poniedziałek zapowiada się zwala ..; DD Mamy na ósmą ..; [[ są 2 pierwsze Polskie...i prawdopodobnie na 2 bd sprawdziany ..z romantyzmu i z lektury . ale mniejsza . Później bodajże jest matma ..i muszę się z panią umówić na umycie jej okna balkonowego za 10 zł..(od czegoś trzeba zacząć prawda pani Ewo? ; >) hmm..na reszcie lekcji pewnie będziemy się obijać ..może ktoś palnie coś głupiego...i będziemy brechtać całą lekcje ; p Zapowiada się ciekawie...; ]
Btw. Mam sporo niedokończonych textów na moim telefonie o Papisiu, Bragi , psychowersy,horrorcore,dissy..ale oczywiście ten jebany Fagass nie oddal mi fona...dla nie kumatych owy Fagass to przyszły mąż mojej mamy (czwartego marca br.ich ślub) ugh...z wyglądu przypomina świnie...ma iq wyższe o 2 od małpy (4 real)..bęben na brzuchu..(ciąża pozamaciczna..; DD) i ubiera sie jak jakiś menelo-rolnik ..Zabral mi Fona za popijawę u Izy ( link do posta ) Dobra nie będę się rozpisywać jak wczoraj ; P

Odezwę się później

5 komentarzy:

  1. Ta nudy;) U mnie też za wiele się nie dzieje;( Zapraszam do mnie
    +Dodaję się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fifciak.. mm;}
    Dodaje! Wpadaj częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm dość interesujący opis tego ' fagassa' XD
    hah. xd
    fajny nowy nagłówek, troche mnie przeraził na początku XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ahaha ; ]] jak będe na komputerze to wstawie jego zdjęcie ; DD przerazicie się

    ciesze się ,że naglowek się podoba ; D hah

    OdpowiedzUsuń