Szukaj na tym blogu

środa, 16 lutego 2011

Makin Money

Makin money beat



odświerzam to  podziemie powoli wchodze do gryyy1
dzięki mnie odkryjesz ten niepowtarzalny styyyl2
który sparaliżuje wszystkich eMCe w tym mieście3
bo wieść o tym kawałku bardzo szybko się rozejdzie4
napierdalamy raap w naszym wąskim kręguu5
czekając na to gówno ziomek czujesz chlod na rekuu6
mamy wyjebane na ten caly pseudoraaap7
bo prawdziwego shitu dalej w tym podziemiu braak8
nadaje czarna siostra nie udawaj dobrze wieesz9
elektryzujace flow na margines nie dam sieee10
bialy bentely lans na drodze a za oknem deeszcz11
hejterzy chcą mnie zniszczyć bo ja jestem w grzeee 12
wiesz dam ci rade rap to moja dyscyplinaaa13
jeśli nie musisz  to weź lepiej nie zaaczynaj14
dziś wjade w ciebie z buta jak kurwa esobee15
miejski styl tutaj a krwawe ulice w tleee16




Yo..pierwsza zwrota do beat'u znalezionego w sieci ; DD Makin money is all I Know
dzisiaj jest pożywny dzień..ahah ; ]] Kupilam sb nową tabaczke śliweczka...damn chce poczuć tą woń ..ahh..
nie mogę się doczekać..ostro pewnie jebie w dekiel ..hah ; D (feel this ) zwijam bo muszę się ubrać jeszcze

 i ogarnąć bo idę z dziewczynami się przejść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz