Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 marca 2011

Back In da Game /Propozycje tematu? ; >

Po dość długiej nieobecności ,spowodowanej pobytem w szpitalu (dokładnie od czw około 23 aż do dnia dzisiejszego godziny 12:30) Powracam do pisania ; ]. Wiem ,że większość ciekawi co mi było ,więc poprzedając wasze pytanie odpowiadam: Nieżyt jelita cienkiego i zapadnięcie jelita grubego(tak bardzo bolesne,promieniowanie do nerek..niesamowity ból,nie wspominając o praktycznej nie możności wykonywania ruchów,podnoszenia się itp.)W sumie w szpitalu poza bólem było fajnie,zaprzyjaźniłam się z Sarą ( 17 ze st.szczecińskiego) i Klaudią (15 ze Świnoujścia). Więc mam też plany na Wakacje.; ]] ale przewijając już te kilka dni (tak zgadliście nie chce mi się liczyć haha ; D) po powrocie do domu powitała mnie nie kto inny jak "Foka" jaka ona jest kochana ; ) cały czas jest w pobliżu,wpierdala moje biszkopty i suchary (kochany zwierz haha ; D) nawet teraz siedzi koło na dywanie koło krzesła obrotowego,lookając co bym ją pogłaskała ; ]]. Siedząc poczułam przypływ pozytywnej energii więc postaram się skleić coś na szybko ; PP Teamt narzucił brat: Pasja Btw Jeśli ktoś chciałby abym złożyła o czymś text proszę o podanie tematu , w następnych postach poumieszczam po 16-stce do danego tematu ; ]]

"Pasja"
rap jest moja pasją ,a życie mym natchnieniem1
mam plecak pełen koksu,ta  mijam się z celem2
nie powiesz  że w moich słowach nie ma pasji3
sam nie zrobisz lepiej więc lepiej mnie nie drażnij4
wchodzisz często,hejtujesz gdy czytasz moje texty?5
wyróżniam sie przekazem-,tak to dla inteligentych6
stawiasz pasje najpierw nie potrzebne są procenty7
dasz rade ziomek musisz sam ogarnąć ten  mętlik8
znajdź sobie hobby i przerodź to w życiową pasje9
zanim zjedziesz na dno- próbuj przytomnie patrzeć10
gnaj do przody wykrzystuj dobrze każdy moment 11
postaw na siebie podążaj jak okręt który nie utonie12
wal na hejterów - przecież oni hejtują bo nie umieją13
stawiaj na przekaz,zakończ propagandować przemoc14
teraz jesteś gwiazdą patrz jak pasja zmienia pijaka15
wychodź z cienia śmiej się z siebie zamiast płakać16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz