Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 marca 2011

F*ck y'all/kto chce wojny

1

dziś w bojowym nastroju kto chce kurwa wojny?1
nikt nie odpowiada,wiec wyciągam kose z torby.2
moherowy beret grzecznie się kłania i go ściąga3
co jest kurwa pytam i odchodzę bo to obciach4
idę już swoją ulica nic nie przykuje dziś mej uwagi5
na chuj się patrzysz uciekaj zanim zdążę cie zabić6
przestań stać w miejscu ,bo zaraz cie popchne7
Biedronka to samo kasjerka-nieświeży oddech8
kurwa dostaje Fiola wszytko nagle mnie wkurwia9
stoję w kolejce z masłem  jedna osoba co za ulga10
moja kolej pytanie co ta suka znowu odpierdala11
zamyka kasę ,wiedz ,że przeginasz  kochana 12
testujesz moją cierpliwość wiesz tańczysz z diabłem13
zanim kasę zamknęła ja się zwijam i rzucam masłem14
idę po mieście  chyba do końca dnia będę tak błądzić15
wkurwienie od rana  pytam Kto chce kurwa wojny ?16




ref Kto chce wojny?kto chce kurwa wojny
 kto chce wojny?mohery i aktorki?
kto chce wojny? przybieram różne formy
kto chce wojny?Ty już będziesz piąty!


co chcesz o mnie wiedzieć?,że jestem pojebana?1
Tyle powinieneś wiedzieć,bo za długo bym myślała2
powiem ci jedno nie lubie w kolejkach dlugo czekac3
musze kupić leki,mohery występują też w aptekach 4
powiedz mi kurwa jak długo kupuje się ibuprom?5
trace cierpliwość,przy wyjściu -ma was tu nie być jutro6
wychodzę z fochem ,jaki ten świat jest pojebany7
zaczepia mnie rumun i pyta- kupi orginal dywanik?8
weź kurwo daj mi spokój w ogóle jebcie się wszyscy9
Jestem psycholem a z wiekiem nasila się instynkt10
wracam do domu,po drodze mijam warzywniak11
dwa pijaki przed sklepem,Monopol to ich ojczyzna12
Pani Stenia sprząta ulice Na bramie napis jebać system13
Nie ważne jak daleko moje ulice zawsze będą bliske14
co tu dużo gadać mój dzień znów staje się chujowy 15
zamknę się w domu i dzisiaj nie będę wychodzić 16


ref Kto chce wojny?kto chce kurwa wojny
 kto chce wojny?mohery i aktorki?
kto chce wojny? przybieram różne formy
kto chce wojny?Ty już będziesz piąty!



krótki skill napisany na szybko ; ]] Brak glebokiej rozkminy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz