Szukaj na tym blogu

środa, 30 marca 2011

Niematerialna Otchłań/Bloook=Perfect day? ; ?

 witam ; D dawno nie pisałam notatek w sumie albo nie miałam ochoty..lub czasu..lub po prostu nie działo się nic "godnego" napisania na moim blogu..chyba pisanie o tym co było w bravo, pogodzie, kawałach jest głupie? (does'nt it? dla matiego-niueprawdaż?) Tak więc dzisiaj była środa(tak dalej jest środa) muszę przyznać ,że pierwszy raz w jakże zacnym dniu tygodnia się wyspałam. Mianowicie Moja przecudowna Mamusia mnie nie obudziła zrobiła to dopiero na pod koniec wos'u(2 lekcja) około 9:20 Następny był ang od 9:35 do szkoły docieram w jakieś 7 min ale oczywiście przez nieogar nie zdążyłam. No cóż trudno zdążyłam na 2 ostatnie wf.Na pierwszej lekcji skakaliśmy przez kozła na ocenę (btw 5,gdby to kogoś interesowało,dobra wiem macie to w dupie ; D)),a na drugiej zaś graliśmy w moją ukochaną koszykówkę( *_*) ale dzisiejsza była dość brutalną wręcz krwawą (Paweł all good? ; P)nieprzypominającą w regułach jej"odmianą?" ,jeśli idze to tak nazwać.Mieliśmy niby dobry pięcio osobowy squad ale(sry) mało zorganizowany.Nikt nikogo nie krył,idiotyczne latanie za piłką,przemoc,brutalność(Tak tak kurwa do ciebie mówię ). Ale cóż przynajmiej się spociliśmy po czym wszyscy w szatni Uwaga:(wysokorozbrajające)-nie no kurwajuż nigdy więcej gry w koszykówke.No dobra,okay nic już nie mówię.Po Wf religia,na którą nie chodzę więc chuj. Po religi okienko i blok.Mati po mnie przyszedł zaliczyłam 3h i oto efekty moimch działań na obu pracach moje "Foczysko" lub jak kto woli "Fokysz" lub po prostu po imieniu Funia.Bez pierdolenia oto one : 
Focz-Niematerialna otchłań

Focz-bitch on the beach(eH syf bo robiony 15 min przed końcem ; F)
 I Moja Modelka o Zacnym pseudonimie Panna F.
Pozyszyn Nr 1 (pt whatcha lookin at slut?)-Na co się patrzych zdziro

.Pozyszyn Nr.2 (Pt- How hard is To be a Biach)- Jak trudno jest być suką



 I Text napisany w szybkim tempie na podsumowanie posta:




Niematerialna otchłań nie chciwa jednak próżna?1
szkoda,że tak rzadka bo widzę ją w półsnach2
a ty co widzisz? ja też czasem widze zmarłych3
wrażenie że to namiastka tej niematerialnej armii4
I co mam zrobić? to się dzieje pod osłoną nocy5
Pytasz jak się bronić?Rap mą metodą na kłopoty6
Pytasz czy się tego boje? To jest raczej Fascynacja7
nie wiesz co za drzwiami a tu jeb no i Fallstart8
to się staje twym koszmarem ,to też takie nierealne9
to daje inspiracje,choć czasem łapie chandre10
Ta otchłań to nicość, wszystko czarne lecz barwne11
to coś jakby gwiazdy w środku zanurzone w farbie12
miliony rozbłysków czy tam mieszka zło? To chaos13
Grecy o tym myśleli,ale czy czegoś się obawiano?14
sama się w tym gubię,lecz wybudza mnie coś z agonii 15
chce spokojnie zasnąć ,ale to mi chyba  nie pozwoli 16

1 komentarz: