Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 marca 2011

Witamy w Piekle/the gates wide open (unfinished)

Witamy w piekle gorąco,aż diabeł tu zawitał1
albo trzymasz ryj krótko albo zajebie ci z kopyta2
czy ty nie rozumiesz pytań?wogóle były jakieś?3
szatan każe mi cie zabić ale przelewam to na papier4
stoję u bram piekieł kurwa nie wiem co mam robić5
mam mack'a w ręku Jakaś postać widzę schody?6
nie pociągam za spust wiesz nie ulegam problem7
nie moge ulec taa siedzi chyba we mnie  demon8
Czuje krew ziomek nagle ogrania mnie wściekłość9
powiedz jak mam być spokojna gdy diabeł stoi nade mną?10
Piekło-yhh weisz nawet nie chce wiedzieć to tu robię
zanim się obejrzę dosięga mnie już szatański ogień12
nie nadążam zamknąć powiek ani się pożegnać13
wszytko po chwili mija jestem u siebie na osiedlach 14
Niby jest po wszystkim,lustro kim jest ta bestia? 15
to pozostałość  słuchaj teraz bo o tym jest piosenka 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz