Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 marca 2011

Tell Em' Wah u Mad/schemat polskiej prawdy

dzisiejsi ludzie to niby wraki bez perspektyw1
witaj w Polsce taa kto biedny a kto lepszy2
i sięgam dalej dopijam szybkim łykiem piwo3
łapie mnie refleksja-gdzie jest kurwa sprawiedliwość?4
gdzie się podziała miłość,jedność czy Patriotyzm?5
politycy co chcą dobrze a nie pierdolą głupoty6
Gdzie się podziała Polska? Tak waleczna jak niegdyś7
za nic komercyjna ,lecz dawaliśmy biednym8
nie było bezrobocia każdy miał robote9
Chuj z Niemcami rozjebiemy ich a to cel10
Wiem kurwa ,że stoje już w piekle u bram11
bo chce rozjebać Ruskich a słyszę ale urwał12
I mam dosyć tego gówna, Taa coś z tym zróbcie 13
Rosja nas rozjebie  czy to teraz czy póżniej 14
W Polsce możesz być wrogiem albo sojusznikiem 15
do Boju ładuj Magazynek,strzelaj kiedy krzyczę 16


ref
Mam mówić czemu jestem zła?
przecież wiesz chcesz to patrz
bo ja nie ukrywam  prawd
W tym państwie pełnym kłamstw*
Ty pytasz czemu wieje wiatr?
łap Broń nie musisz sie bać
bo to ten ostatni akt
do odzyskania utraconych barw x 2


2.
Budze się z myślą,że ten dzień będzie tym ostatnim1
nic mnie nie obchodzi ale lepiej mnie nie drażnij2
trace sens życia,w wersach  szukam ukojenia3
szukam wszędzie,więc staram się ciągnąć ten poemat4
Troche tabaczki,umila mi ten monotonny dramat5
chore polskie społeczeństwo bazujące na reklamach6
ta szcześliwa rodzina? przecież to nierealne w Polsce7
Matka alkoholiczka spór o alimenty z ojcem8
zastanawiające taa...jak ten jebany kościół9
ilekroć do tego wracam tym bardziej dbam o twój rozwój10
hyh. nic nie rozumiesz? Ja stawiam umysł ponad wiarę11
stawiam jasno realia na resztę mam wyjebane12
możesz wnioskować ,ze nie jestem religijna13
tak owszem to prawda i chuj ,że nie powinnam14
Wiesz to mnie wkurwia już powoli łapie oddech 15
nienawidzę  społeczeństwa ale rano na chwile zapomnę 16


ref
Mam mówić czemu jestem zła?
przecież wiesz chcesz to patrz
bo ja nie ukrywam  prawd
W tym państwie pełnym kłamstw*
Ty pytasz czemu wieje wiatr?
łap Broń nie musisz sie bać
bo to ten ostatni akt
do odzyskania utraconych barw x 2


*-zakłamanym lecz kochanym przez Mateusza(nie..nie musisz dziękować ; ])

1 komentarz: