Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 marca 2011

Brutalna rzeczywistość(rememeber me pt2)

Odzyskałam telefon na którym mam dość sporo zwrotek o różnej tematyce,dziś postanowiłam zamieścić kolejny text o moim zmarłym psie..Guciu..mam nadzieję ,że odbierzecie mój obraz tego wszystkiego co do ref 50 cent-i dont need em -piosenka które leciała mi akurat w słuchawkach w danym momencie. Całość sklejona z 3 zwrotek nie koniecznie pisanych w tym samym momencie,ale pod wpływem tych samych emocji. Oczywiście forma nie jest formą ostateczną ; ) jest wręcz "wyrwana z brudnopisu" . Przede mną jeszcze wyrównywanie wersów i drobne poprawki. I oczywiście znalezienie jakiegoś beat'u



Twarz oświetla mi płomień ognia,wszytko jakby ciemniejsze1
wspominam ze łzami w oczach  ból bo strasznie tęsknie2
nie potrafię oglądać  zdjęć ,bo zaraz chce mi się płakać3
nie wierze to wszytko to chyba  zbyt ogromna strata4
mówią ,że niby nie cierpialeś- dlaczego mi cię zabrano?5
jeśli coś spieprzylam  dlaczego to musiało być  karą?6
nigdy nie pogodzę się z ta stratą  byleś moim ulubieńcem7
sprawiałeś że się śmiałam a teraz  smutek ściska mi serce8
dlaczego akurat wtedy wyskoczyleś  -co ci nagle strzeliło? 9
miałam ci zapewnić wszytko,a zwłaszcza  dozgonną miłość10
ten decydujący moment, ta sekunda miejsce  to było głupie 11
ten dzień ,ta godzina,na zawsze  obumarło nasze uczucie 12
uczucie?  którym tylko ciebie kiedykolwiek moglam dzierzyc13
przez które nie mogę  spać mam wyrzuty i splatane nerwy14
a teraz?yhh...chyba już nie mam  po co do domu wracać15
zero radości ,ból trudna rzeczywistość i aluzja świata16

ref to takie surrealne 50 cent- i don't need em
brutalna rzeczywistość przez którą wciąż idę
nie mogę się cofnąć liczy się tylko ten moment
nie ważne ,że pod prąd ,że wiatr wieje w moją stronę x 2

Ta...możesz uznać ,że to głupie,ale dorastaliśmy razem1
widziałam też jego śmierć -samochód  pełnym gazie2
biegłam z nim na rekach z całych sil -niestety na próżno3
Sześć  miesięcy  wciąż ten sam obraz -nie mogę usnąć4
zgubiłam gdzieś uśmiech, przestałam już dbać o  jutro5
to jak jakieś przekleństwo jakbym zbiła jakieś lustro6
miliony pytań,zero żadnych pierdolonych  odpowiedzi7
miejsce zbrodni , jebany park Gałczyńskiego Szczecin8
kilka minut przed zdarzeniem ,całkowicie nie świadomi9
zbieraliśmy kasztany ,wiesz zanim zrobisz lepiej pomyśl10
nie daruje sobie chwili w której się kurwa odwrócilam11
tak mogłabym zareagować zamiast tego tragiczny final12
nienawiść ściska mi serce, nie chce o tym myśleć więcej 13
tym częściej zapominam kim tak naprawdę jestem 14
gubię się w slowach i gestach  mijam się z celem15
ja chce tylko naprawić błąd  mym natchnieniem


ref to takie surrealne 50 cent- i don't need em
brutalna rzeczywistość przez którą wciąż idę
nie mogę się cofnąć liczy się tylko ten moment
nie ważne ,że pod prąd ,że wiatr wieje w moją stronę x 2




Polożylam się już dawno,przed oczami ten sam obraz1
Papiś przepraszam ,że nie byłam wtedy ostrożna2
jak mam sobie wybaczyć wieź łącząca nas obojga?3
nie zapomnę co zrobiłam,wiesz praktyka a teoria4
w teorii cie kochalam,w praktyce oddalabym zycie5
im bardziej sięgam pamięcią tym bardziej zaczynam ryczeć6
nie wyobrażam sobie powrotów bez twojego szczekania7
nie ma cie po wejściu-tak to z ostatniego września dramat8
wróciłam minute po dwudziestej drugiej cala zapłakana9
punkt szósta trzydzieści budzi mnie znów sumienia alarm10
budzą mnie wspomnienia z wczoraj -błagam nie odchodź11
jest za późno na ratunek więc oddaje się emocjom 12
niech łzy spływają ,poduszka nasiąknie mym uczuciem13
czuje ogromny ból w sercu-zaraz chyba się uduszę14
jest mi coraz slabiej,jakaś mgla coś chyba widzę?15
\to tylko ból po stracie opisany w szarym zeszycie 16

1 komentarz: