Szukaj na tym blogu

środa, 23 marca 2011

Co we mnie siedzi

chciałabym cofnąć czas i patrzeć na wszystko inaczej1
mieć znowu pięć lat i zapomnieć dlaczego płaczę2
Wiem gdzie jest prawda, wciąż staję przed nią murem3
I ciągle chce być lepsza bo przecież imię zobowiązuje 4

Cieniaki mają beaty i jak ja chcieliby coś pokazać 5
Kura też ma skrzydła jak orzeł ale nie umie latać 6

Swoimi słowami opowiadam Ci co we mnie siedzi7
Mogę błyszczeć stylem, przykładem też będę świecić8 

Chciałbym mieć ten rap, przez cały mój życiowy czas, 9
mimo trudu, który wkładam w każdą z przebytych walk10. 

Chociaż się bronię, zawsze między Nami jakaś bariera, 11
ale chwila przecież Cię nie znam , więc na mnie czekaj.12

Idealne flow, charyzma, jeszcze pozdrowienia  dla widza, 13
ciągłe wybuchy, jeden za drugim czy u ciebie też słychać?14

W ostatnich godzinach spędzonych w pokoju przy świetle, 15
pisząc te wersy, chce spać lecz przekazu nadal chcę więcej. 
16

1 komentarz:

  1. Zajbiste ,i takie życiowe... .
    "chciałabym cofnąć czas i patrzeć na wszystko inaczej1
    mieć znowu pięć lat i zapomnieć dlaczego płaczę2" - seryjnie w tedy było super...

    OdpowiedzUsuń