Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 marca 2011

Obserwatorzy

Wchodząc wczoraj na bloga zobaczyłam ,że z 10 obs. liczba spadła na 7. W sumie mam to gdzieś.wolę mieć 10 prawdziwych ,którzy naprawdę się wysilą i napiszą co sądzą o moich textach,notkach i tym co piszę niż 1000 takich,którzy będą "sztucznymi" Obserwatorami.W ogóle nie komentującymi..Uważam również ,że próba..przypasowania się komuś..pytania czego powinno być więcej jest formą błędu.Większość zapyta czemu?A no już odpowiadam.Blog-Wirtualna forma pamiętnika,oczywiście nie bronię nikomu ogłaszać się matrymonia lnie,sprzedawać rzeczy,robić konkursów,pisać plotek i nie wiem czego jeszcze. Ale ludzie..nie róbcie z blogów gazet..jeśli ktoś ma pasję np Fotografię to trzymajcie się tego z mojego punktu widzenia źle się coś takiego czyta..Wchodząc na blog o Fotografii chcesz poglądać fotografię,wchodząc na blog np "mój zakręcony świat" chcesz poczytać zwariowane historię. NIe obchodzą cie plotki z życia gwiazd czy jakieś konkursy.Dziś z blogów robi się Bigos.Aż mi się nie dobrze robi ,nie lubię bigosu. 
I CALL ERRRYBODY! (dla mateusza: wzywam wszytkich)


PRZESTAŃCIE Robić Bigos! 



dziękuję *__*

3 komentarze:

  1. Hej, ja tam wchodzę, gdy mam czas. Przepraszam, że nie często, ale teraz mam konkursy i szkołę. Poprawię się;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wiesz ,byłaś w szpitalu ,też wchodziłem z nadzieją ,że będzie nowa notka... :)
    A co do bloga - gazety ,to są moje dzisiejsze słowa do Olki ;p;p
    I się zgadzam ,a BIGOS to ja lubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha mam prośbę ,jak możesz w przy ang. słowach w nawiasach pisz dla mnie tłumaczenie... ;p

    OdpowiedzUsuń