Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Can't stop !









































I Can't stop-teraz za daleko to zaszło
co mam ci powiedzieć?,że mijasz się z prawdą?
,że szczęście tutaj rzadko?jedynie trzyma mnie rap
,że ludzie wciąż pytają dlaczego kurwa jestem zła?
wyjebane na mój squad?Paradoks dzisiejszego dnia?
nie znasz nocy ani godziny więc zamknij się i patrz
dziecko to niby skarb przecież jestem córką diabła
nie mam kopyt,ani rogów nie wygładam jak swoja matka
podupadłam ey w dół spadam czasem jak Pezet
tak też mam złe dni co jeszcze chcesz o mnie wiedzieć?
w nic kurwa nie wierze,choć inwestuje w siebie
rozpierdalam kilka cegieł,to nie czyni mnie twardą
pot spływa po skroniach,wiem że nie będzie łatwo
życie jest zagadką pełną bólu i rozczarowań
niektórzy już odeszli woleli wcześniej spasować
to ludzka prawda zobacz,sam sobie coś upodobaj













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz