Szukaj na tym blogu

piątek, 12 sierpnia 2011

To Już po północy/jak mam być spokojna?(Finished)































Ey to już dawno po północy-czas umierać
życie może być piękne,dlaczego nie jest teraz?
to daje do myślenia rozpierdolę wszystkich
otwieram arsenał kłębią się w głowie  myśli
może coś mi się przyśni udławie się tym we śnie
chcesz przyjechać?dalej Martwą bierz mnie
życie to nie bezkres wyczaj ostatni moment
zanim się sam domyślisz,jestem psycholem
przy skroni pistolet popełnie samobójsto
zanim to zakończę przyjrzę się powtórkom
pierdole jutro,puki co wciąż na nogach stoje
już na cmentarzu,zatrzymal się czas na moment
wyciągam worek,ey sama uderzam o grunt
wszystko w okół rozpierdala się na póół
setki bzdur,zakopuje wspomnienia reszte wypluj
cmenterne hieny wyprowadzają mnie z algorytmu





Ref

Ey śmierć szybka śmierć dobra?ale czy na pewno?
nie pytaj ja mam tuż po stopami piekło
nie hamuje emocji zaraz mnie ogarnia wściekłość
powiedz jak mam dalej żyć gdy diabeł stoi nade mną?









Miasto pełne gówna-sama się w nie obracam
kiedyś szczesliwa bez alkoholu dzis tylko leczę kaca
w domu na ścianie plakat G-unit darzę uwielbieniem
milion myśli,setki planów-kreatywność niby w cenie
moment prawdy oszaleję seria pytań-znowu pilaś?
mamo to nie tak,to nie alkohol dokonała wyższa sila
czasem też zapominam,co tak naprawdę mi wolno
Córka diabla czyste zlo czasem dopada samotność
świat widziany tylko przez okno falszywi przyjaciele
dzis nie ufam nikomu poza parą pustych już butelek
wiem wiem mijam się z celem i tak często to robię
często też się wkurwiam przez co znów nie zmurże powiek
życie -piekło samo w sobie kłótnie to u mnie norma
czasem zastanawiam się co za co mogę oddać
staram się być spokojna ale Kurwa nie wychodzi
już nie wiem jakie naprawdę były tego powody
 
 
 
 
Ey śmierć szybka śmierć dobra?ale czy na pewno?
nie pytaj ja mam tuż po stopami piekło
nie hamuje emocji zaraz mnie ogarnia wściekłość
powiedz jak mam dalej żyć gdy diabeł stoi nade mną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz