Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 sierpnia 2011

życie to niby żart

























życie to niby żart-mam nadzieję,że kiedyś go zroumiem
całe życie jest paradoksem-serią nieporozumień
ludzie tylko w kostiumie najczęściej to skafander
przebija jedynie nabój prawdy,który walczy z kłamstwem
serce robi za tarczę,przyjmuje tylko serie ciosów
każdy stara się z tym walczyć,odnaleźć własny sposób
słuchaj sumienia głosu powiedział mi ktoś kiedyś
zostaw łzy są niepotrzebne,zbieraj je na pogrzeby
ci ludzię są jak hakerzy-mieszają całkiem w człowieku
dwudziesty pierwszy wiek komputer-jedna z reguł
ludzie dziś widoczni tylko w biegu,ulatnia się z nich życie
są jak te głupie dowcipy których ja nienawidzę
historie nieprawdziwe,nie to ludzie są nieprawdziwi
udają kogoś kim nie są wszystkie uczucia "na niby"
a ty czego się brzydzisz?to wszytko dla mnie jest żartem
wcale nie śmiesznym może to ja jestem Porąbańcem?





ref
Całe życie to paradoks,to żałosny dowcip
ludzie są nieprawdziwi dla komercyjności
jacy to oni słodcy tylko nie daj się oszukać
znam takich co chodzą  w nie w swoich butach
wciąż staram się nie upaść łapie paranoje
w okół żałosne żarty czas stop to ten moment
będę walczyć o swoje Never gave up
pierdolony paradoks  nawet na osiedlach








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz