Szukaj na tym blogu

piątek, 5 sierpnia 2011




 

















Czerń i Biel w każdym z nas- to taki kontrast
to jakby podział ,odzwierciedlenie zła i dobra
które wytyczne obrać?nie podpowiada sumienie
Czarna siostra-znasz mnie dobrze zrobie Bestseller
powiedz mi aniele? czy diabel przejal moja dusze?
Biel jak sól,czerń jak pieprz-nie odbieram żadnych złudzeń
wkurwiający ludzie,mówią wybierz swoją stronę
prowadzą do ołtarza,na pentagram teraz moja kolej?
ubieram to w metafore,solą posypują rozdrapane rany
od zawsze byłam zła,choć nie zawsze takie zamiary
czasem witałam się ze łzami,nie koniecznie smutku
czasem radość,czasem gniew-czerń siedzi mi chyba w mózgu
czasem nie po ludzku,przejmuje władzę mój instynkt
chowam się w cieniach,mam w dupie pochopne werdykty
nie wiedziales bialego Ninji bo biel,to nie mój kolor
Córka Diabla -dziś wiem ty będziesz w piekle plonąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz