Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 sierpnia 2011

Pierdolony paradoks

 Witam....od dawna nie pisałam ; D sporo sie pozmieniało...niekoniecznie na lepsze..aczkolwiek "przynajmniej coś się dzieje"-(coming soon). Ale cóż byłam u fryzjera miała podciąc i wycieniować...a to co zrobiła przekracza ludzkie pojęcie.(jak ja nienawidzę tej kurwy)...Ale cóż..no...Life's goes on..włosy wciąż rosną..pozostaje czekać...(Planuję już zemstę)...-Joke. Mhym..co b tu jeszcze...17-stego bierzącego miesiąca jedziemy do Kołobrzegu ; P z Foką...w czym jest lekki 2 dniowy haczyk..ale cóż...Będą zdjęcia będzie urzekająca opowieść.Nie mogę się odpędzić od "Czaki'ego Tupac life'a"-mój koszmar,ale jako ,że jest pełnoletni (8 lat starszy przy okazji...) to mozna go wykorzystać...czasem..tak więc jadę dziś do Tesssco z Izką,Pawłem i ...owym Michałem(czaki)...ale cóż dzisiaj tylko bkmina...zakup lATER mhym...Wsp się rozpadło..krótko to trwało..wiem..ale lepiej teraz niż póżniej...jak to sie stało? z inicjatywy lukasa dostałam wiadomość,że Wsp już nie ma razem z takim typkiem założyli inny squad,..oczywiście chceli mnie zwerbować na co odpowiedziałam jednoznacznie :NIE(FUCK Y'ALL) ale cóż teraz jest lepszy,zajebistszy,lojalny squad Północny Element. Czyli Ja, Jaco,Fish'u. I jest nam dobrze. Btw doczekałam się WATCH THE THRONE,który okazała sie genielny. Popsy Dla Kanye'go west i Jay'z. I po zatym poniżej text































jestem pierdolonym paradoksem -wcale nie
boisz się?Jestem Kurwo P w naszym PDD(Huh?)
Jestem P jak pierdolony chodzący paradoks
zaprzeczam wszelkim prawom,gryzę jak chrabąszcz
odsłaniam prawdę nagą Paradoks dnia dzisiejszego
oni gówno wiedzą sprzedają się na prawo i  lewo
jestem alfą i omegą chociaż to nie moje braga
system bloki rozsadza,niech suki biją mi brawa
komercja to istny plagiat to ich własny autodiss
po co mamy się zwodzić?ja mam precyzyjny pocisk
nie zaczaisz o co mi chodzi przyjrzyj się tym wersom
nie przestane strzelać dopuki psy nie przybędą
to istne okrucieństwo przyglądaj się ludziom i miejscom
powoli tracisz tętno,już wiesz kto cie wykończył
wycinam twój obojczyk rozcinam żyły z kończyn
Gdzie twoi obrońcy?twój stan się już pogorszył





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz