Szukaj na tym blogu

piątek, 12 sierpnia 2011

Intro Mój Prolog(T.R.O.T.D)

 

















nie tak dawno pytałam"gdzie jest kurwa moje miejsce"
siebie odnalazłam mam swoją własna przestrzeń
Demon numer jeden lepiej się strzeżcie-psychopata
Jestem zła jak czerń i żywiołami władam
ze złem mam stragan pryskam wściekłością
temperatura wzrasta-lepiej nie podchodź
jest tu zbyt ostro zostawiam to co fałszywe
rozpierdalam system-widzimy się za tydzień
zleci to migiem,zanim zdążysz wydusić "kurwa"
zanim cokolwiek zaczniesz,że to nie mój dział
kup se kilka ubrań(aha)odpierdol sie kurwa w stopro
Córka Diabła lepiej o przebaczenie poproś
czegoś mi nie wolno ?Mam wyjebane na tych Klaunów
Stoprocent Records?seria mózgowych gwałtów
kilku pedałków Szczecin dawaj na Majka
dawaj na ring pokona cie najszczersza Prawda










THE RETURN OF THE DEVIL-powrót diabła
publiczny wróg numer jeden,najszczersza prawda
domieszka chamstwa,Ey ja już taka jestem
ludzkie wcielenie diabła z ostrym narzędziem
rzeknie kto bezsens,nie potrzebuje nikogo
rymami zrobie morderstwo-krwi potop
Córka diabła oto,poznaj mnie we śnie
chcesz tu przyjechać?Dalej martwą bierz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz