Szukaj na tym blogu

sobota, 13 sierpnia 2011

Tego nie było/ludzie w maskach-tylko się śmieje











To moje życie nie udało mi się na nie zaspać
obudziłam się za wcześnie co by to spaprać
Ludzie w maskach powiedz mi kim jesteś dzisiaj?
gwiazdką z telewizji?może wychowała cie ulica?
wyglądasz na niedowartościowanego typa-wieje Fałszem
znam kilku ludzi co wciąż myślą,że to jest fajne
zryty umysł totalnie,to bezsensu nie być sobą
wkurwiają mnie tacy ludzie,po chuj oni się rodzą?
udawać kogoś to chodzić w nie swoich butach
grać jak aktor z nadzieją,że w końcu się uda
,że zrobią utarg Lovestory i setki przyjaciół
to działa w obie strony pozostają łzy od płaczu
pamiątka za szum wykonany po nieudanej próbie
zerwane więzi to nie fikcja więc lepiej uwierz
lepiej mieć w portfelu stówe niż pożyczone dwie
Pamiętaj ja cie ostrzegłam ty dobrze o tym wiesz ,że




Ref
To jest moje życie i wiem wiem wielu zazdrości
mówi ze tego nie było bo nic już nas nie łączy
świat za szorstki,przez tych ludzi w maskach?
ukrywają sami siebie grają jak im zagrasz
przeszukują miasta w poszukiwaniu lepszego
wykopują dołki-wkrótce sami sie w nie wjebią
moje ruchy śledzą cóż mam robić?tylko się śmieje
widzę jak hejtują,stoją z boku z pustym portfelem








Jak możesz mi mówic ze tego kurwa nigdy nie bylo
tak samo ja mogę ,że to udawanki ta twoja milość
Tak samo moge cie nazwac  przelotną znajomością
zakończ to okay alt delete no i oczywiście control
mission accepted tylko nie pisz  do mnie po nocach
ze nie masz nikogo że jest  źle,że nikt cie nie kocha
ze nie masz z kim gadać szczerze to mnie już wkurwia
masz tysiące planów, żalisz się że nie stać cie na studia
,moze gdbys byla w porzadku wiesz ja bylabym tez
zresztą to nie miało sensu,kazdy bezsens ma swój kres
zresztą teraz pierdole są Wakacje ja idę się teraz napić
a ty rób ze mnie ta zla idz teraz odgrywać swój tragizm
Tylko póżniej mi nie placz kurwa nie proś o mnie o rady
ja wiem jak będzie nie narzekaj ,że nie byl taki ciekawy
to jest moje zycie wszytko na kartkach suko znajdz wlasne
wiem ,że boli cie ,że mam przyjaciól i szastam hasjem







Ref
To jest moje życie i wiem wiem wielu zazdrości
mówi ze tego nie było bo nic już nas nie łączy
świat za szorstki,przez tych ludzi w maskach?
ukrywają sami siebie grają jak im zagrasz
przeszukują miasta w poszukiwaniu lepszego
wykopują dołki-wkrótce sami sie w nie wjebią
moje ruchy śledzą cóż mam robić?tylko się śmieje
widzę jak hejtują,stoją z boku z pustym portfelem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz