Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 sierpnia 2011

Co tyw iesz o Paranojach?














































Co ty wiesz o paranojach?ja śpie z glockiem
codzień witam się z wrogiem tylko tyle zrobić mogę
w oczach światło migocze,biorę dwie aspiryny
zapach padliny?jakby sępy w okół krążyły
woła mnie sam Ozyrys motywuje do działania
planuje zamach,wypierdalam drzwi na chama
światło ujrzałam,budze się już na Urazówce
podłączona pod kroplówkę,weżcie tylko mnie nie wkurwcie
to w tłumie ujdzie,to nie żaden Storytelling
ściągnęliby mnie z anteny,Taki ze mnie histeryk
porzucam maniery,traktuje liściem pielęgniarkę
oblała mnie rano barszczem,to było takie chamskie
łapie za klamke,juz czuje ten powiew wiatru
łapie się za słup,te suki chciałby mnie nakłuć
założę Fanklub- Marta jesteś Hardcorem
To moje Paranoje,Kładę się spać-jutro to będzie boleć





ref
Co ty wiesz o Paranojach?ja ma urojenia
chodzę tylko w cieniach,w słońcu umieram
tego świata nie ma,na codzień nie wychodzę
śpię na podłodze,mam urojenia przez całą dobę









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz