Szukaj na tym blogu

piątek, 26 sierpnia 2011

Nightmare of the bottom-inspirowane Lil wayne'm(hate this guy)























miałam pierdolony koszmar,spałam już na szczycie
przecież to koszmar dna w dół spadam jak kotwice
wśród przegranych i zwycięstw niematerialna otchłań
naznaczona piętnem zła duszę diabłu muszę oddać
na deszczu stałam i mokłam parasol wciąż uciekał
to wiatr to piorun krople odzwierciedleniem człowieka
ogień z piekielnego pieca starałam się temu uciec
to jak illuminati teoria byłam jak ci wybrani ludzie
attention of the shooters na chwile wstrzymaj oddech
powoli braknie powietrza językiem łapie krople
to już tylko deszcz pochlebstw do celu  po trupach
miałam wszystko,dom pieniądze wybiła dwudziesta druga
przyjaciele przestali ufać wszystko w płacz się obróciło
zapomniałam o najważniejszym pieniądz zastąpił miłość
ludzie przestali słuchać prosili wyłacz zostałam sama
przyjaciele mieli za kanibala zgaduje,że to moja wada


ref
było tak,że miałam wszytko o nic nie musiałam się martwić
to było jak inny wymiar jak w jakiejś pierdolonej narnii
szatan sie śmiał jak krzyczałam weż się zamknij
to było tak jakby nagle wszytko straciło swoje barwy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz