Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 września 2011

dziś jade na full i chuuj robie to zawsze z sercem
pierdole hejterów nie bawie sie z konfidentem
biore to co dostepne,ale wiesz mam wyjebane
nie leża mi opinie,chcesz to  mów,że mam  talent
mam power to nie to przy czym możesz sie pokiwać
ey zapraszam na dancefloor i nagle ludzi ubywa
zawiodlam?wybacz nie chce by to stało się komercją
ci ludzie co hejtują a nie zrobią lepiej-na pewno
niby psuje piękno ta publiczny wróg numer Dwa
nie stroje sie od grzechu lubie mówić kurwa mać
pierdole placz,zawsze wkładam w to sporo pracy
mam pasje,więc ją szlifuje nie robie tego dla kasy
mozesz pomarzyć zeby zrozumiec trzeba byc godnym
dla mnie to caly swiat wiecej niz tylko pieprzone hobby
w świetle lirycznej zbrodni,spojrz na mnie to proste
to chyba moja podswiadomosc wiec wez sie odczep




ref
To nie freestyle na ulice,zbyt wulgarne dla radia
zbyt słabe na banger, zbyt mocne aby to nagrać
na taśmach magia,tego nie puszcza w hitach eska
ale przecież  na hitach też nie można zaprzestać
czysta esencja,jeśli mam stawiać stawiam na siebie
nie robię na perfekta jestem pełna spostrzeżeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz